مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و نوابری هوایی کشور ؛

ترافیک هوایی در بیشتر فرودگاه‌های کشور ۶۰ درصدرشد داشته است

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و نوابری هوایی کشور گفت:در ۲ سال گذشته با آزاد سازی نرخ حمل و نقل هوایی و نوسازی ناوگان ،ترافیک هوایی در بیشتر فرودگاه‌های کشور ۶۰ درصدرشد داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  رحمت ا.. مهابادی در بازدید از مشکلات و توانمندی‌های فرودگاه سبزوار با اشاره به هزینه کرد هزار میلیارد تومان اعتبار در شرکت فرودگاه‌های کشور در یک و نیم سال گذشته افزود: این میزان حجم سرمایه گذاری در کل تاریخ هوانوردی کشور بی سابقه می‌باشد.

 
وی با ااشره به وجود ۱۲۵ طرح نیمه تمام در شرکت فرودگاه‌ها گفت: اتمام طرح‌های نیمه تمام اولویت ما ست که خوشبختانه تاحدود زیادی موفق بوده ایم و طرح جدید نیز شروع کرده ایم.
 
مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و نوابری هوایی کشور افزود: خوشبختانه در فرودگاه سبزوار ۱۹ طرح در ۲ سال گذشته اجرا شده که برای توسعه این فرودگاه برای ۵ سال آینده بررسی‌های لازم انجام شده و بزودی تیم‌های کارشناسی برای ظرفیت سنجی راهی سبزوار می‌شوند.
 
سبحانی فر نمانیده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید خواستار افزایش پرواز‌های فرودگاه سبزوار به تهران از ۵ پرواز در هفته به ۷ پرواز شد و گفت: مردم منطقه خواستار برقراری مجدد پرواز‌های عتبات عالیات از سبزوار هستند.
 
وی تطویل باند فرودگاه سبزوار و راه اندازی ترمینال را از دیگر خواسته‌های فرودگاه سبزوار عنوان کرد و خواستار تخصیص اعتبار در این زمینه شد.
 
 
انتهای پیام//ف.ج
 
 

بازدید مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و نوابری هوایی کشور از مشکلات و توانمندی‌های فرودگاه سبزوار

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار