استاندار کرمانشاه ؛

نباید برنامه‌های معمول خود را به عنوان اقتصاد مقاومتی تعریف کنیم

استاندار کرمانشاه گفت:پروژه‌های اقتصاد مقاومتی که برای استان تعریف می‌شود باید تاثیر قابل توجهی در شاخص‌های توسعه و همچنین زندگی مردم داشته باشد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه اقتصاد مقاومتی را یکی از اولویت‌های اصلی دولت دانست گفت:جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی از نظر اهمیت با جلسات هیات دولت برابری می‌کند و باید فرمان اقتصاد مقاومتی را به دست اقتصاد دانش‌بنیان بدهیم.

وی از اجماعی که در کل کشور و بین سه قوه بر روی اقتصاد مقاومتی وجود دارد هم یاد کرد و ادامه داد: باید این فرصت را برای استفاده بهمینه از اقتصاد مقاومتی غنیمت بشماریم.

بازوند با اشاره به 24 رویکردی که برای اقتصاد مقاومتی تعریف شده،بیان کرد: از این تعداد یازده مورد بر مردمی کردن اقتصاد مقاومتی تاکید دارد و از همین رو باید اقتصاد مقاومتی را به فرهنگی عمومی برای مردم تبدیل کنیم.

وی بر لزوم افزایش تولیدات داخلی استان و خصوصا بعد صادراتی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط تاکید کرد و یادآور شد: استفاده از کالاهای تولیدی داخل استان نیز از زمینه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است.

بازوند گفت: نباید برنامه‌های معمول خود را به عنوان اقتصاد مقاومتی تعریف کنیم جلسات اقتصاد مقاومتی از حساس ترین و مهمترین جلسات استان است که باید حداکثر هر 15 روز یکبار برگزار شود.

 

انتهای پیام/ز

جلسات اقتصاد مقاومتی از حساس ترین و مهمترین جلسات استان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار