وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار گلستان:

ادبیات ترامپ نشانه ضعف اوست

وزیر کشور گفت: رفتار ترامپ به این خاطر است که نتوانسته بین ایران با دنیا اختلاف ایجاد کند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ رحمانی فضلی وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار جدید گلستان در استانداری گلستان گفت:رفتار ترامپ به این خاطر است که نتوانسته بین ایران با دنیا اختلاف ایجاد کند و ایران هراسی اش هم بجایی نرسیده است.

رحمانی فضلی در بخش دیگری از سخنانش گفت: محور اصلی دولت کار است آن هم در مسیر اقتصاد مقاومتی که با شناسایی ظرفیت‌های توسعه باید فراهم شود.

وزیر کشور در شورای اداری استان همچنین اضافه کرد: در این سالن خانم‌های مدیر کمتر دیده می شوند و انتظار است خانم‌ها و جوانان با قابلیت‌های فراوان و تحصیلات حداقل ١٠ درصد مدیریت‌ها را بعهده بگیرند.

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقه در گلستان هم با اشاره به فضاسازی‌ها درباره انتخاب استاندار گفت: بعد از اینکه مشخص شد بنای دولت دوازدهم بر تغییر استاندار گلستان است، همه گروه ها، جناح‌ها و طیف‌ها فعال شدند و گزینه خود را مطرح کردند.

تربتی نژاد نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی هم از استاندار جدید خواست مصوبات سفر رئیس جمهور و همینطور پتروشیمی را پیگیری کند.

او جذب سرمایه گذار، کمبود زیرساخت ها، طولانی بودن مسیر جذب سرمایه گذار، بحران آب آشامیدنی و کشاورزی، ریزگردها، بیکاری، مشخص نبودن مرز‌های استان، عدم توزیع مناسب امکانات، عدم استفاده از مدیران کارآمد و عدم تعامل و مشورت مدیران را از آسیب‌ها و تهیداتی برشمرد که گلستان را تهدید می کند.

 سید مناف هاشمی استاندار گلستان هم در جلسه شورای اداری استان گفت: با همکاری مردم و مسئولان علی رغم تلاش‌های فراوان در تمامی حوزه‌ها عقب ماندگی‌های طولانی مدت رو جبران می کنیم.

در پایان مراسم وزیر کشور حکم استانداری سید مناف هاشمی بعنوان هشتمین استاندار گلستان را اهداء و از خدمات حسن صادقلو استاندار سابق تقدیر کرد.

انتهای پیام/ی

وزیر کشور در گلستان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.