پایان طرح مطالعاتی خلیج گرگان تا 25 روز دیگر

گزارش طرح مطالعاتی راهکارهای احیای خلیج گرگان تا 25 روز آینده ارائه می شود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گلستان؛ هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان که ریاست شورای حفظ بیت المال استان را نیز برعهده دارد در پنجاه و یکمین جلسه این شورا گفت : بر اساس گزارش معاون عمرانی استاندار گلستان تا 25 روز اینده طرح مطالعاتی راهکارهای احیای خلیج گرگان به پایان می رسد .

هادی هاشمیان ادامه داد: قرار است این گزارش برای بررسی و تصمیم گیری به سازمان حفاظت محیط زیست کشور فرستاده شود. .

هاشمیان با بیان این که باید در تصمیم گیری برای نجات خلیج گرگان شتاب شود گفت : نجات خلیج گرگان با ظرفیت های استانی امکان پذیر نیست و نیازمند شکل گیری مطالبه ملی است .

این مقام ارشد قضایی استان در ادامه سخنان خود از اداره کل منابع طبیعی استان هم خواست : با پسروی آب دریا ، ساحل استان را رصد کند و مراقب دست اندازی سودجویان بر زمین های ساحلی باشند.

شورای حفظ بیت المال استان به ریاست رئیس کل دادگستری ، دبیری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و عضویت مدیران کل دستگاه اجرایی استان به ویژه دستگاه های متولی حوزه منابع طبیعی ، محیط زیست ، آب و راه و شهرسازی تشکیل می شود.

این شورا ماهانه تشکیل جلسه می دهد و به صورت فوق العاده موضوعات مربوط به بیت المال در همه حوزه ها به ویژه محیط زیست و منابع طبیعی را بررسی می کند.

انتهای پیام/س

تعیین تکلیف خلیج گرگان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.