دعوت بانوی ایلامی به اردوی تیم ملی فوتبال

نایب رئیس هیات فوتبال استان ایلام گفت: فاطمه یوسفی فوتبالیست نونهال ایلامی برای دومین بار به دومین اردوی تیم ملی فوتبال زیر 14 سال دعوت شد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ایناس آراسته نژاد اظهار کرد: این بازیکن که در مدارس فوتبال شهرستان دهلران فعالیت دارد از بازیکنان با استعدادی است که در اولین اردوی تیم ملی نیز همراه با 2 بازیکن دیگرحضور داشت.


وی افزود: در اولین اردوی تیم ملی زیر 14 سال که چندی پیش در مشهد برگزار شد مبینا تقی زاده و مبینا مردانی نیز حضور داشتند.


آراسته نژاد یاداور شد: این اردو 25 مهرماه جاری به مدت یک هفته در تهران برگزار می شود و بازیکنان خود را برای مسابقات مقدماتی جام جهانی زیر 14 سال آماد می کنند.


نایب رئیس هیات فوتبال استان ایلام گفت: ایلام دارای استعدادهای ورزشی بسیاری در رشته های مختلف از جمله فوتبال در بخش بانوان است و شاهد حضور تیم فوتبال بانوان در رده سنی بزرگسالان در لیگ برتر هستیم.


آراسته نژاد ابراز امیدواری کرد، فاطمه یوسفی با نشان دادن استعداد خود به تیم ملی و حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی حضور یابد و افتخار دیگری برای استان ایلام رقم بخورد.


همچنین 2 فوتسالیست دهلرانی در بخش آقایان در رده سنی جوانان به سومین اردوی تیم ملی دعوت شدند این 2 بازیکن نیز در شهرستان دهلران مشغول به فعالیت هستند و هم اکنون در اردوی تیم ملی فوتسال جوانان با حضور نخبگان فوتسال کشور به مدت یک هفته در تهران برگزار می شود .

 

انتهای پیام/ع

  بانوی ایلامی در  اردوی تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.