برگزار مجمع سالیانه هیات ورزشهای همگانی در ایلام

مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش های همگانی با حضور مدیر کل واعضای هیات برگزار شد.

برگزار مجمع سالیانه هیات ورزشهای همگانی در ایلام

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در این نشست اظهار کرد : امروز ورزش بعنوان یک کالای اساسی در زندگی آنان محسوب می شود وخانواده ها بیشتر پیگیری فعالیت فرزندانشان هستند .
وی گفت : استان ایلام در کشور با نام ورزش و ورزشکاران شناخته شده است یکی از شاخص های ویژه استان ایلام هم مرز بودن با کشور عراق است که از طریق ورزش می توان به آورده های خوبی دست یافت .
حیدرزاده در ادامه از اینکه هیات همگانی فعالیت مستمری دارد شکی نیست وخواستار توسعه ورزش همگانی در دورترین نقاط استان شد .
خسروی نژاد رئیس هیات با ارائه عملکرد هیات واشاره به گزیده ای از اهم فعالیت ها ی صورت گرفته در شش ماهه اول سال جاری گفت : اعزام ها یکی از ویژه ترین برنامه های هیات بوده وبیش از 1850 برنامه فرهنگی ورزشی توسط هیات صورت گرفته است .
وی افزود : کلاس های آموزشی مربیگری ، داوری وتوجیهی در سال گذشته بیش از 17 کلاس بوده اما از ابتدای سال جاری موفق به برگزاری 8 کلاس تا کنون شده ایم .


وی تاکید کرد : طبق تعامل سیمای مرکز ایلام با این هیات در هفته دو بار برنامه ورزشاستان فعالیت های هیئت را پخش می نماید وشورای ورزش هر دو ماه یک بار توسط رؤسای هیات ها در شهرستان ها برگزار می شود .


انتهای پیام/ه


نقش ورزش در سلامتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.