کسب هفت مدال قهرمانی دانش آموزان ورزشکار ایلام

معاون تربیت ‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش ایلام گفت: دانش آموزان ایلامی در 6 ماه نخست امسال موفق به کسب هفت نشان رنگارنگ در رقابت ‌‌های دانش‌آموزی قهرمانی کشور شدند.

کسب هفت مدال قهرمانی دانش آموزان ورزشکار ایلام

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،ملیحه اسلامی معاون تربیت ‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش ایلام اعلام کرد: در سال جاری 350 دانش آموز در قالب 39 تیم در 2 بخش پسران و دختران به رقابت‌های دانش‌آموزی و فرهنگیان اعزام شدند.

وی افزود: در این رقابت‌ها هفت مدال(یک طلا، 2 نقره و چهار برنز) کسب شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد خوبی داشته ‌است.

اسلامی اضافه کرد: از این مدال‌ها پسران یک مدال طلا و یک برنز در رشته دو و میدانی و سه مدال برنز در رشته کشتی نونهالان قهرمانی کشور و دختران نیز در رشته دو و میدانی قهرمانی کشور یک مدال نقره و یک مدال برنز کسب کردند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش ایلام گفت: دانش‌آموزان ایلامی همچنین در بخش فرهنگیان در جشنواره الگوی برتر در بخش خانم ها با حضور همه استان ها مقام دوم کشور را کسب کردند.

اسلامی اظهار کرد: دانش آموزان ایلامی در جشنواره نوجوان سالم و سفیران سلامت بخش دختران در رشته نقاشی مقام دوم کشوری و در طرح مشارکت اجتماعی نیز جز مقام های برتر کشور معرفی شدند.

وی گفت: دانش آموزان دختر ایلامی همچنین موفق به کسب مقام دوم و چهارم جشنواره سفیران سلامت در رشته عکاسی و مقاله نویسی شدند و اداره سلامت آموزش و پرورش ایلام زیر نظر معاونت تربیت بدنی نیز بعنوان اداره برتر کشور معرفی شد.

انتهای پیام/اس

درخشش دانش آموزان ورزشکار ایلامی در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.