دادستان خرم آباد:

طرح ساماندهی سفره‌خانه‌های سنتی در خرم آباد اجرایی می‌شود

دادستان خرم آباد با اشاره به رواج استعمال قلیان در سفره‌خانه‌های سنتی، گفت: آنچه ضرورت اجرای این طرح را بیشتر می‌کند حضور نوجوانان و استعمال قلیان توسط آنان در این سفره‌خانه‌ها است، این طرح به‌زودی اجرایی خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سعید رازانی،دادستان خرم آباد با تأکید بر ضرورت نظارت بیشتر بر کمپ‌های ترک اعتیاد استان توسط بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی، گفت: در این خصوص هرجایی که نیاز به دستور دادستان بود بنده نیز ورود می‌کنم.

وی با اشاره به‌ضرورت استفاده از امکانات ورزشی رهاشده برای پر کردن اوقات فراغت جوانان، افزود: بهتر است امکانات ورزشی رهاشده در اختیار سپاه قرار گیرد تا با احیای آن‌ها در جهت رشد و تعالی جوانان اقدامات فرهنگی مؤثری صورت گیرد.

دادستان خرم آباد با تأکید بر اینکه فعالیت‌های فرهنگی در پیشگیری بسیار اثرگذار هستند، عنوان کرد: علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی، پیشگیری وضعی هم بسیار مهم بوده و در این راستا ساماندهی نقاط آلوده از اهمیت بسیاری برخوردار است.

رازانی با قدردانی از تلاش‌های خوب شهرداری در ساماندهی نقاط آلوده بر ضرورت همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌ها تأکید کرد و گفت: در این بخش به اقدامات عملی نیاز است، متأسفانه همه ارگان‌ها مسئولیت را می‌پذیرند اما درصحنه عمل مشکلات اعتباری را مطرح می‌کنند، لذا ضروری است که همه دستگاه‌ها به‌دوراز مشکلات موجود پای‌کار باشند.

دادستان خرم آباد با اشاره به اجرای طرح ساماندهی سفره‌خانه‌های سنتی در آینده‌ای نزدیک، تصریح کرد: در بازدیدی که از این سفره‌خانه‌ها داشتیم، مشاهده شد که استعمال قلیان در آن‌ها بسیار رواج یافته و آنچه ضرورت اجرای این طرح را بیشتر می‌کند حضور نوجوانان و استعمال قلیان توسط آنان در این سفره‌خانه‌ها است، این طرح به‌زودی اجرایی خواهد شد و لازم است که دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیز پای‌کار باشند.

انتهای پیام/د

اجرایی شدن طرح ساماندهی سفره‌خانه‌های سنتی در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.