جانشین ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان:

بودجه داعش در آمریکا صرف می‌شد، موثرتر بود

جانشین ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان گفت:اگر این بودجه برای تولیدات اقتصادی در کشور آمریکا صرف می‌شد، اثرات بهتری به همراه داشت اما همه این هزینه‌ها از بین رفت و به نتیجه هم نرسیدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا یاوری امروز در ستاد برنامه‌ریزی مراسم 13 آبان‌ماه اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک انقلاب پویا است زیرا نشأت گرفته از مکتب عاشورایی امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا پس از پیروزی انقلاب تا کنون به عنوان یک شیطان بزرگ در تمام دشمنی‌ها نقش موثری داشته است، افزود: در حالی که کشور آمریکا با مشکلات بزرگ اقتصادی مواجه است، اما آمریکا 600 تریلیون دلار (معادل 60 سال فروش نفت عراق) برای تشکیل و حمایت گروهک‌های تروریستی در تصرف خاورمیانه و نیل تا فرات هزینه کرده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان افزود: آمریکا به سرکردگی رژیم صهیونیستی با درگیری و ایجاد رعب و وحشت بین مردم کشورها و تشکیل انقلاب‌های مخملین برای رسیدن به این هدف تلاش کرده است اما به یاری خداوند به زودی شاهد برچیدن شدن سفره داعش در منطقه خواهیم بود.

وی افزود: اگر این بودجه برای تولیدات اقتصادی در کشور آمریکا صرف می‌شد، اثرات بهتری به همراه داشت اما همه این هزینه‌ها از بین رفت و به نتیجه هم نرسیدند.

یاوری با بیان اینکه بسیج به فرمان امام خمینی تشکیل شده است، گفت: این سازمان مردمی در راستای مقابله با گروهک‌های تروریستی از هیچ تلاشی فروگذار نبوده است.

وی گفت: در ایالات آمریکا آتش‌سوزی و سیلاب آسیب‌های زیادی رسانده است که نتیجه اعمالی ناشایستی است که آمریکا بر مردم مظلوم کشورها  تحمیل می‌کند اما دشمنی آمریکا همچنان ادامه دارد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان اظهار داشت: دیدار رئیس جمهور آمریکا با نتانیاهو نشان دهنده این است که آمریکا کشوری مستقل نیست و تمام مدیریت دولتی آمریکا توسط رژیم صهیونیستی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه آمریکا قطعأ در ایجاد اقلیم کردستان عراق با شکست مواجه خواهد شد، گفت: بر اساس مصداق زیارت عاشورا باید دشمنان اسلام را شناسایی و در برابر موضوعات آنان محکم و استوار ایستادگی کرد زیرا از دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی امکان تکرار عاشورای 61 هجری وجود دارد.

یاوری تأکید کرد: محوریت بیداری اسلامی باید برای همه اقشار مختلف به ویژه دانش‌آموزان که آینده‌سازان کشور ایران اسلامی هستند، قرار گیرد تا به لطف خداوند زمینه ظهور امام زمان (عج) فراهم شود.

 

انتهای پیام/م

 

آمریکا در ایجاد اقلیم کردستان عراق شکست می‌خورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.