همایش حوزه انقلابی، تحول در اندیشه سیاسی شیعه در رشت

همایش حوزه انقلابی، تحول در اندیشه سیاسی شیعه امروز در رشت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی، مسئول تبلیغات اسلامی حوزه  علمیه  قم در همایش حوزه انقلابی، تحول در اندیشه سیاسی شیعه که امروز در رشت برگزار شد، گفت: کارآیی و عملگرایی حوزه های علمیه در گرو حفظ روحیه انقلابی است.

وی افزود: امروز رسالت مهم حوزه های علمیه، برنامه ریزی در تراز آرمان های انقلاب اسلامی است و بر این اساس روحانیان و طلاب علوم دینی باید در برابر همه مسائل و معضلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی احساس مسئولیت کنند.

مسئول تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه کسب معارف دینی، تهذیب نفس و کنکاش در علوم اسلامی از مشخصه های بارز حوزه های علمیه  پویا و موثر است، اظهار داشت: وقتی این مشخصات با روحیه  انقلابیگری و در پرتو اعتقاد عملی به اسلام سیاسی تجلی یابد، نقش موثر در روند پیشگیری از بروز معضلات جامعه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی با هشدار نسبت به هجمه های گسترده رسانه ای - تبلیغاتی دشمن تصریح کرد: حوزه علمیه وظیفه دارد با ارائه  راهکارهای علمی و منطقی درصدد پیشگیری و مقابله با معضلات و انحرافات موجود در جامعه برآید و تاثیر عملی خود را در ابعاد مختلف بر جای گذارد.

 

انتهای پیام/ع

 

برگزاری همایش حوزه انقلابی، تحول در اندیشه سیاسی شیعه در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.