مشحون: بلیت و روادید بسکتبالیست‌های دختر آماده شده است/ تیم ملی راهی هند می‌شود

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: بلیت و روادید بسکتبالیست‌های دختر برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا آماده شده است و تیم ملی راهی هند می‌شود.

///در حال تکمیل/// مشحون : بلیت و ویزای بسکتبالیست های دختر آماده شده است/ تیم ملی راهی هند می شودبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی بسکتبال بانوان زیر 16 سال کشورمان قرار است تا چندی دیگر برای حضور در مسابقات نوجوانان آسیا راهی هند شود تا در مسابقات سطح دو این رقابت ها به میدان برود. اعزام تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان به این مسابقات دومین اعزام دختران بسکتبالیست به مسابقات بین المللی پس از تصویب پوشش حجاب از سوی فیبا است.

حضور دختران بسکتبالیست در مسابقات بین المللی بدون شک بسیاری را خوشحال وامیدوار کرد اما این بار شایعاتی از گوشه و کنار ها ، خبر از محرومیت دختران بسکتبالیست به دلیل بدهی فدراسیون بابت میزبانی مسابقات آسیا چلنج را می دهد. ظاهرا حامی مالی مسابقات آسیا چلنج که به میزبانی تهران برگزار شد  به وعده های  خود عمل نکرده است و تنها یک هفتم از مبلغی را که وعده داده بود به فدراسیون پرداخت کرده است. همین مسئله باعث شده است تا  اخبار ضد و نقیضی از احتمال محرومیت دختران بسکتبالیست به گوش برسد.

با این حال محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان درباره این  بدهی ها و اعزام دختران بسکتبالیست به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: کار هایی در این خصوص انجام شده است. هم اکنون ویزا و بلیت دختران بسکتبالیست آماده است و تیم ملی بسکتبال برای حضور در مسابقات آسیایی راهی هند می شود. 

انتهای پیام /

احتمال محرومیت دختران بسکتبالیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار