سرقت امنیت از سارقان در خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: استان را برای سارقان و مجرمان ناامن می کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان با تاکید بر ضرورت ایجاد آرامش برای شهروندان اظهار داشت: این فرماندهی با طراحی برنامه های متعدد استان را برای مجرمان خصوصا سارقان ناامن خواهد کرد.

وی بیان کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از روز گذشته توسط نیروی انتظامی در خوزستان به اجرا در آمده است.

عباس زاده اذعان داشت: طی 2 روز اجرای این طرح 132 سارق حرفه ای در نقاط مختلف استان با هماهنگی مقامات قضائی دستگیر و تحویل قانون شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: به تمامی رده های انتظامی اعلام شده است که در هیچ نقطه ای در استان نباید محیط امن برای مجرمان و خصوصا سارقان وجود داشته باشد.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: این سارقان در بازجوئی های اولیه خود به 307 فقره انواع سرقت از جمله سرقت منزل، خودرو، لوازم خودرو اعتراف کرده اند.

به گفته سردار حیدر عباس زاده تاکنون از این سارقان 11 دستگاه خودرو و 40 دستگاه موتور سیکلت و مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف و ضبط شده است.

وی افزود: این سارقان با انجام کار فنی و تحقیقاتی و کارشناسی توسط کارآگاهان دایره آگاهی و اطلاعاتی توسط ماموران انتظامی استان شناسائی و دستگیر شده اند.

سردار عباس زاده بیان داشت: ماموران انتظامی استان از این پس با هیچ سارقی مماشات و مدارا نخواهند کرد و محیط را در تمامی استان برای آنان نا امن می کنند تا مردم و شهروندان در آرامش و آسایش زندگی نمایند.

وی به مقوله تیراندازی ها در این استان به عنوان یک مقوله ایجاد ناامنی و یا احساس نا امنی یاد کرد و افزود: این جرم نیز به صورت ویژه در دستور پلیس قرار دارد و به شدت با افراد خاطی در این زمینه برخورد خواهد شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: با حضور قوی تر پلیس در صحنه های مختلف خوشبختانه آمار جرائم خشن در استان خوزستان طی 2 ماه گذشته 12 درصد کاهش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان اذعان داشت: استان خوزستان یکی از استان های امن کشور است، ولی متاسفانه احساس نا امنی در آن بالاست که باید با کارهای فرهنگی و اجتماعی در کنار کار پلیسی و انتظامی این احساس نا امنی نیز کاهش یابد.

انتهای پیام/گ

خوزستان برای مجرمان و سارقان ناامن می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار