ادبیات ترامپ نشانه استیصال آمریکایی ها است

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در پی سخنان ترامپ گفت: امروز آمریکائیها ، مقابل جمهوری اسلامی به درجه ای از استیصال رسیده اند که با این ادبیات با مردم ایران صحبت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه موضعی که  ترامپ اعلام کرد ، چیز عجیبی برای مردم ما و کشور محسوب نمی شد گفت : هیچکدام از رویکردها و مباحثی که مطرح شد ، نه درخصوص جمهوری اسلامی صدق می کنه و نه جمهوری اسلامی بواسطه رویکرد عقلی و منطقی که در تصمیمات خودش با دنیا اتخاذ کرده ، از مواضع خود کوتاه می آید.
وی تاکید کرد:آمریکائیها قابل اعتماد نیستند .
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در خصوص استفاده ترامپ از واژه جعلی خلیج عربی هم گفت: ایرانیها در سراسر دنیا نسبت به ادبیات سخیف و گستاخانه رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان دادند و این نشان از وحدت و همدلی همه ایرانی حتی در خارج از کشور است.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین خطاب به دولت آمریکا گفت: آمریکائیها بدانند که دوران باج خواهی تمام شده و امروز ادامه مذاکرات برای گرفتن امتیاز جدید، با این ادبیات گستاخانه به جایی نخواهند رسید و جمهوری اسلامی در مسیر پیشرفت در عرصه های مختلف تلاش خواهد کرد .

انتهای پیام/ی

اظهارات نماینده مردم کرمان در خصوص سخنان ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.