نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری؛

دلیل لفاظی رئیس جمهور آمریکا ناکامی دراهداف استکباری است

نماینده مردم کرمان درمجلس خبرگان رهبری در پاسخ به صحبت های اخیر ترامپ گفت: اظهارات رئیس جمهور تازه به دوران رسیده امریکا سخنانی غیر متعارف و به تعبیر مقام معظم رهبری ابلهانه بود.

دلیل لفاظی رئیس جمهور آمریکا ناکامی دراهداف استکباری استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان   سید احمدخاتمی با اشاره به اینکه این گونه سخنان سه دلیل دارد گفت:دلیل اول این است که ایران، امریکا را در رسیدن به خواسته های شیطانی خود که همان خاورمیانه بزرگ بود ناکام گذاشت واز آنجایی که این دولت استکباری در پی حکومت های دست نشانده در لبنان، سوریه و عراق بود ودراین راه نیز ناکام ماندند،چنین  صحبت هایی ناشی ازهمین شکست و ناکامی است.

وی دلیل دوم این لفاظی ها را ناشی از بی سوادی ترامپ دانست و اظهار کرد: ترامپ هیچ اطلاعاتی درمورد ایران ندارد. 

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: دلیل بعدی چنین اظهاراتی  تاثیر و تبعیت مقامات آمریکا از رژیم صهیونیستی است.

آیت الله خاتمی هدف ترامپ از این سخنان را جا زدن مردم و مسئولین از آرمان های انقلاب دانست و تاکید کرد: مردم ما 38 سال است این تهدیدها را شنیده و خم به ابرو نیاورده اند.

اقای خاتمی حرف های رئیس جمهور امریکا را دروغ و تهمت خواند و حامی اصلی تروریسم را آمریکا دانست.


نماینده مردم کرمان درمجلس خبرگان رهبری همچنین دلیل این گونه صحبت های مقامات و وروسای جمهور آمریکا را ناشی از ناکامی آنها در اهداف شان دانست وگفت: این که پیام و گفتمان انقلاب اسلامی به جهان صادر شده موجب عصبانیت آن ها است.

انتهای پیام/ح

علت لفاظی ترامپ ناکامی دراهدافش درخاورمیانه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار