مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد؛

اختصاص مشوق‌های ویژه سرمایه گذاری در شهرک صنعتی فسا

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اختصاص مشوق‌های ویژه سرمایه گذاری در شهرک صنعتی فسا خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس امروز در بازدید از شهرک صنعتی فسا گفت: با اعمال این مشوق‌ها روند جذب سرمایه گذار در این شهرک صنعتی شتاب می گیرد.

وی با اشاره به اینکه تمامی زیر ساخت‌ها در شهرک صنعتی فسا برای جذب سرمایه گذار فراهم و در ۲۲ سال گذشته هزینه‌های زیادی برای تامین زیر ساخت‌ها در این شهرک صنعتی انجام شده است، افزود: با مجوز هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی فارس حداکثر مشوق‌ها و حمایت‌ها به سرمایه گذاران اعطا خواهد شد.

فتوحی با بیان اینکه کاهش سهم نقدی پرداخت حق انتفاع از ۳۰ به ۱۰ درصد از جمله مشوق‌های اعطایی به سرمایه گذاران است، اظهار داشت: باقی مانده قیمت حق انتفاع واگذاری زمین نیز در اقساط ۴۲ ماهه اخذ خواهد شد که اعمال این مشوق بستر مناسبی را برای تشویق و ترغیب سرمایه گذاران برای ایجاد واحد‌های صنعتی در فسا فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه مجوز ساخت شهرک صنعتی فسا سال ۱۳۷۳ به تصویب رسید و پس از ایجاد زیر ساخت‌ها در سال ۷۴ نخستین قرارداد واگذاری زمین در آن منعقد شد، بیان کرد: در این ۲۲ سال فقط ۱۶ قرارداد با سرمایه گذاران در این شهرک صنعتی امضا شده که این تعداد قرارداد در مقایسه با وسعت و ظرفیت‌های موجود در فسا ناچیز است.

فتوحی ادامه داد: شهرک صنعتی فسا با بیش از ۱۰۰ هکتار وسعت ظرفیت استقرار ۱۸۰ واحد صنعتی با پیش بینی حدود ۱۰۰۰ نفر اشتغالزایی را دارد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: با توجه به وجود این ظرفیت‌ها در شهرک صنعتی فسا برای جذب سرمایه گذار، امیدواریم با اختصاص حداکثری مشوق‌ها شهرک صنعتی فسا به شهرکی تقاضامحور در استان فارس تبدیل شود.
انتهای پیام/ر


شتاب روند جذب سرمایه گذار در شهرک صنعتی فسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.