مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد؛

افزایش نظارت بر طرح‌های عمرانی در شهرک‌های صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از نظارت کامل در کنار توجه به‌ سرعت در اجرای طرح‌های عمرانی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در جلسه با معاون، مدیران و کارکنان معاونت فنی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اظهار کرد: طرح‌های عمرانی از مرحله ابتدا تا پایان باید مورد نظارت و بررسی دقیق قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در نیمه نخست امسال مناقصه ۳۲ طرح عمرانی با اعتباری افزون بر ۳۲۰ میلیارد ریال برگزار و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

احد فتوحی با اشاره به اینکه استان فارس با ۶۱ شهرک صنعتی در حال واگذاری در زمینه تعداد شهرک‌های صنعتی در حال واگذاری عنوان دوم کشور را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: گستردگی فارس و وجود شهرک‌ها و نواحی صنعتی در همه نقاط این استان، نیازمند انجام حجم بالایی از طرح‌های عمرانی است.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، از اهداف اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس را صیانت از سرمایه صنعتگران برشمرد و اضافه کرد: باید با کیفی‌سازی شهرک‌های صنعتی و فراهم بودن تمام زیرساخت‌ها و امکانات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بستر مناسبی ایجاد شود تا واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با کمترین دغدغه در این مناطق فعالیت کنند.

فتوحی بیان کرد: در حال حاضر ۵۵ طرح عمرانی در راستای توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در حال اجرا است.

وی گفت: این طرح‌ها در بخش‌های خدمات زیربنایی شامل، آب، برق، گاز، مخابرات و همچنین توسعه زیرساخت‌ها شامل زیرسازی، آسفالت، جدول‌گذاری، ساخت ابنیه و ساختمان، تصفیه‌خانه فاضلاب، مخزن آب و پیاده‌روسازی با اعتباری افزون بر ۳۱۰ میلیارد ریال انجام می‌شود.

انتهای پیام/ن

کنترل کیفی طرح های عمرانی در شهرک های صنعتی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.