معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی:

روحانیت شناسنامه سازمان تبلیغات اسلامی است

حجت الاسلام روحانی نژاد گفت:روحانیون قبل از این که در زیرمجموعه سازمان تبلیغات اسلامی پست و جایگاه داشته باشند،مبلغ دین هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد،معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی، در کارگاه آموزشی - توجیهی مدیران قرارگاه فرهنگی شهرستان‌های ۶ استان کشور که شامگاه جمعه در مجتمع فرهنگی نور قم برگزار شد اظهار کرد: مأموریت سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه دین است و پیشروان این ماموریت نیز روحانیون هستند.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی از ساماندهی ۵۳ هزار مبلغ دینی در دهه نخست ماه محرم خبر داد.

وی با بیان این که روحانیت شناسنامه سازمان تبلیغات اسلامی است، تصریح کرد: روحانیون قبل از این که در زیرمجموعه سازمان تبلیغات اسلامی پست و جایگاه داشته باشند، مبلغ دین هستند.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی بر لزوم استفاده مناسب از فرصت‌های تبلیغی تاکید کرد و از ثبت نام ۱۸ هزار نفر از ائمه جماعات در سامانه سجام خبر داد.

وی گفت: ۹۳ هزار هیئت مذهبی در کشور فعالیت می‌کنند و در دهه اول محرم امسال ۵۳ هزار مبلغ دینی در کشور ساماندهی شدند.

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد تأکید کرد: با ذکر سجایای اخلاقی و معرفتی برخی بزرگان حوزه علمیه، ما وارث علمای گذشته هم هستیم، بنابراین بررسی سبک زندگی علمای گذشته و بزرگوارانی که منتخبان پروردگار بودند، ما را در بیدارکردن جامعه و اصلاح سبک زندگی کمک می‌کند.

انتهای پیام/ح

برگزاری کارگاه آموزشی - توجیهی مدیران قرارگاه فرهنگی شهرستان‌های6 استان کشور/53هزارمبلغ دینی درماه محرم ساماندهی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار