سرگروه تبلیغی قم در اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه :

حضور ۷۵ مبلغ دینی در امامزادگان قم/مشاوره خانواده و پاسخ به سؤالات دینی در جوار امامزادگان

حجت الاسلام انصاری گفت:در قالب طرح خیمه‌های معرفت، پاسخگویی به مسائل دینی، مشاوره خانواده و غرفه کودک و نوجوان و برپا شده که تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛حجت الاسلام محمدرضا انصاری،سرگروه تبلیغی قم در اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه ، گفت:در خصوص اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه، در سال جاری برای دهه اول محرم در قالب طرح بصیرت عاشورایی ۵۲ مبلغ به امامزادگان استان قم اعزام شدند که سال گذشته این میزان ۴۹ مبلغ بوده است.

سرگروه تبلیغی قم در اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: طی دهه اول محرم ۷۵ مبلغ در امامزادگان استان قم امور دینی را تبلیغ می‌کنند.

 وی ادامه داد: از ۵۲ مبلغ، ۴۵ نفر در شهر قم و هفت نفر دیگر در امامزادگان استان به تبلیغ امور دینی می‌پردازند.

سرگروه تبلیغی استان قم در اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه بیان داشت: در استان قم ۱۵ روحانی مبلغ بومی داریم و همچنین هشت مبلغ دینی در طول سال در امامزادگان قم حضور دارند که در کل امسال ۷۵ مبلغ در دهه محرم تبلیغ دینی می‌کنند.

وی عنوان کرد: از برنامه‌های دیگر اوقاف در جوار امامزادگان برگزاری طرح خیمه‌های معرفت در قالب غرفه در سه امامزاده علی بن جعفر(ع) از ساعت ۱۷ تا ۲۳ و ۳۰، مزار شیخان هفت و ۳۰ تا اذان مغرب و شاه ابراهیم از ساعت ۱۶ تا ۲۲ است.

حجت الاسلام انصاری ادامه داد: در قالب طرح خیمه‌های معرفت، غرفه‌های چند رسانه‌ای، پاسخگویی به مسائل دینی، مشاوره خانواده و غرفه کودک و نوجوان و غرفه وقف برپا شده که تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد.

وی افزود: با بیان اینکه در مزار شیخان برنامه گفتمان دینی برگزار می‌شود، مبلغان قبل از فصل تبلیغی آموزش‌های لازم را از سوی اوقاف می‌گذرانند. این آموزش‌ها شامل کارگاه کودک و احکام و فن رثا است.

سرگروه تبلیغی استان قم در اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: سعی کردیم امسال از مبلغان تخصصی بیشتری بهره بگیریم و به کیفی سازی امور تبلیغی توجه وافری داشته باشیم.

انتهای پیام/ح

حضور ۷۵ مبلغ دینی در امامزادگان قم/ طرح خیمه‌های معرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار