آمل میزبان مسابقات قرآنی ورزشکاران و جوانان مازندران

سومین دوره مسابقات قرآنی ورزشکاران، جوانان و کارکنان ورزش مازندران در مرحله استانی امروز پنجشنبه ۲۰ مهر به میزبانی آمل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ناصر نصری شاهاندشت رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل گفت: در این مرحله مسابقات قرآنی ۱۸۷ ورزشکار که از مرحله شهرستانی به عنوان نفرات برتر به مرحله استانی راه یافته اند، در مجتمع فرهنگی و قرآنی بصیرت آستانه مبارکه امامزاده ابراهیم (ع) این شهرستان با هم رقابت می‌کنند.


وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ یک جزء، ۱۰ جزء، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ احادیث موضوعی و تفسیر موضوعی قرآن کریم به رقابت می‌پردازند، افزود: این مسابقات در دو بخش برادران و خواهران از ۲۲ شهر مازندران در حال برگزاری است و ورزشکاران رشته‌های مختلف، امور جوانان و کارکنان ورزش این شهرستان حضور دارند.


رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ قرآن در بین جوانان و ورزشکاران بیان کرد و گفت: نفرات برتر هر رشته در مرحله استانی جواز حضور در مسابقات مرحله کشوری را که آبان امسال در استان فارس برگزار می‌شود، کسب خواهند کرد.


ناصر نصری شاهاندشت افزود: در مرحله شهرستانی این مسابقات هزار و ۲۲۹ شرکت کننده (۶۰۹ نفر در بخش برادران و بقیه خواهران) در ۶ رشته قرآنی مرداد امسال با یکدیگر به رقابت پرداختند و نفرات برتر هر رشته به مرحله استانی راه یافتند.


انتهای پیام/ع


رقابت ورزشکاران و جوانان مازندران در مسابقات استانی قرآن کریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.