ساری؛

اعلام نتایج مسابقات قرآنی در مازندران

نتایج مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف مازندران در رشته‌های حفظ و قرائت اعلام شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  ستاد خبری چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف مازندران اعلام کرد برترین‌های رشته حفظ کل قرآن کریم در بخش خواهران رقیه رضایی از شهرستان ساری، فاطمه نظری و حکیمه نصیری از بهشهر به ترتیب مقام‌های اول، دوم و سوم را کسب کردند.


در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم بخش خواهران، ۳ بانوی بهشهری راضیه صادقی، محبوبه زارع و شهربانو رنجبر مقام‌های اول، دوم و سوم را کسب کردند.


براساس این گزارش فائزه علیزاده از شهرستان آمل، سمیه شوشتری از شهرستان میاندورود و مریم باقری‌آستانه از شهرستان نکا در رشته حفظ ۱۰ جز قرآن کریم به ترتیب رتبه‌های اول، دوم و سوم را بدست آوردند.


در رشته حفظ ۵ جز قرآن کریم بخش خواهران، سمیه محمدیان، تکتم گرائیلی و مریم ابراهیم نژاد از بهشهر به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف مازندران صبح دیروز ۹ مردادماه با شرکت ۴۱۰ نفر در ساری آغاز شد.

مسابقات قرآنی بخش خواهران روز‌های ۹ و ۱۰ مرداد و مسابقات بخش برادران ۱۱ و ۱۲ مرداد در ساری برگزار می‌شود و ۱۲ داور کشوری و بین‌المللی، داوری چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف مازندران را بر عهده دارند و نفرات برتر هر رشته، شهریور امسال به مرحله کشوری اعزام می‌شوند.


انتهای پیام/آ


برگزاری مسابقات قرآنی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
نتیجه مسابقات پسران چی شد؟