توزیع لوازم التحریر؛

توزیع هفت هزارو ۵۰۰ بسته لوازم التحریر در مدارس مناطق محروم لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: هفت هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی همزمان با آغاز سال تحصیلی در مدارس مناطق محروم لرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ خدانظردریکوند مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه این کمک‌ها با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان صورت گرفته، اظهارکرد: همچنین با کمک موسسات و مراکز خیریه نیز یکهزار بسته فرهنگی در مدارس پنج منطقه محروم استان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۶ هزار دانش آموزش تحت پوشش کمیته امداد لرستان قرار دارند، گفت: آموزش و پرورش نیامند کمک‌های خیرخواهانه، انساندوستانه، آگاهانه و نیازمند کمک همراه با میل و رغبت از جانب مردم است.

دریکوند با اشاره به کمک‌هایی که از سوی بنیاد علوی، بنیاد برکت و قرارگاه سازندگی سپاه صورت می‌گیرد نیز افزود: کمک و روحیه انفاق شامل کمک‌های علمی، آموزشی، فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان همچنین گفت: جشن مهر عاطفه‌های آئینی است که همه ساله با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش با هداف نهادینه کردن فرهنگ ایثار، نوع دوستی و کمک به دیگران برگزار می‌شود.

انتهای پیام /م

هفت هزارو ۵۰۰ بسته لوازم التحریر در مدارس مناطق محروم لرستان توزیع شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار