اکبری در نطق میان دستور:

بانک‌ها نباید هزینه‌های خود را از طریق مصادره اموال کارآفرینان تامین کنند

نماینده شیراز گفت: بانک‌ها باید هزینه‌های خود را از خدمات بانکداری، اخذ هزینه‌های جابجایی، تأمین کنند نه از سود نامتعارف و مصادره اموال سرمایه‌گذاران و کارآفرینان.

بانک ها هزینه های خود را از طریق خدمات بانکداری تامین کنند نه مصادره اموال کارآفرینانبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبری نماینده مردم شیراز در نطق میان دستور و در صحن علنی مجلس اظهار کرد: بی‌شک اقتدار نظام به پشتوانه مردمی بودن آن است، در انتخابات ریاست جمهوری 96 مردم با حضور چند ده میلیونی خود نشان دادند که به تهدید‌ و عوام فریبی‌ها توجهی ندارند.

وی افزود: زمانی که از مسئولان صدای واحدی شنیده شود، آسیبی متوجه نظام جمهوری اسلامی ایران نخواهد بود.

اکبری تصریح کرد: تأکید مقام معظم رهبری بر تولید و اشتغال اقدام خردمندانه و تحقق این شعار نیازمند الزاماتی است.

نماینده مردم شیراز بیان کرد: اشتغال و تولید نیازمند سرمایه‌‌گذاری و سرمایه‌گذاری در گرو امنیت و کنترل امور است.

وی ادامه داد: رانت و مدیریت چندگانه و رفتار ضدتولید شبکه بانکی، اسکله‌های خارج از کنترل، قاچاق، فرارهای مالیاتی، زد و بندهای نامشروع باعث عدم رشد تولید و اشتغال است.

نماینده مردم شیراز تأکید کرد: ساختار پولی کشور به جای نقش توسعه بانک‌ها به گرفتن بهره و سودهای نامتعارف و رباخواری اختصاص می‌یابد.

اکبری عنوان کرد: بانک‌ها باید هزینه‌های خود را از خدمات بانکداری، اخذ هزینه‌های جابجایی، تأمین کنند نه از سود نامتعارف، بهره، جریمه و مصادره اموال سرمایه‌گذاران و کارآفرینان.

وی افزود: گردشگری صنعتی پولساز است هرچند که در حوزه بین الملل تبلیغات سوئی توسط توسط شبکه‌های صهیونیستی و رسانه‌های مغرض با ایران صورت می‌گیرد اما بازتاب رضایتمندی گردشگرانی که از امنیت ایران شگفت‌زده هستند بهترین فرصت برای تقویت این کشور است.

نماینده مردم شیراز اظهار کرد: دامن زدن به موضوع قومیت چالشی خطرناک است و تأکید بیش از حد به بومی‌نگری پدیده ناخوشایند است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار