152 نفر از نمایندگان در بیانیه‌ای درخواست کردند؛

طرح سوال از رئیس‌جمهور در مورد مشکلات سپرده‌گذاران به کمیسیون مربوطه ارجاع شود

152 نفر از نمایندگان در بیانیه‌ای از هیئت رئیسه درخواست کردند تا طرح سوال از رئیس جمهور به کمیسیون مربوطه ارجاع شود.

طرح سوال از رئیس‌جمهور در مورد مشکلات سپرده‌گذاران به کمیسیون مربوطه ارجاع شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز بیانیه‌ای را قرائت کرد.

گفتنی است بر اساس این بیانیه، 152 نفر از نمایندگان درباره طرح سوال از رئیس جمهور بیانیه‌ای را امضا کرده‌اند که براساس آن و با وجود این که قوه مقننه باید الگوی تمام عیار مقررات باشد اما با گذشت سه ماه و با توجه به ماده ۲۱۲ ‌آیین نامه مجلس که باید در سریع‌ترین زمان، موضوع به کمیسیون مربوطه ارجاع شود این کار صورت نگرفته است.

این در حالی است که سپرده‌گذاران ۱۰ ماه است که در خیابان ها سرگردان هستند و امضاء کنندگان این بیانیه از هیئت رئیسه و به ویژه رئیس جمهور درخواست کردند تا نسبت به ارجاع موضوع به کمیسیون مربوطه اقدام کند.

انتهای پیام/

ارجاع طرح سوال از رئیس جمهور به کمیسیون مربوط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سپرده گذار کاسپین
۲۱:۲۹ ۱۹ مهر ۱۳۹۶
بسیار جالب است که بسیاری دیگر از مسئولان در یک همکاری مشترک فرمولی را برای سپرده گذاران بی گناه کاسپین مورد تائید قرار داده اند و اصلا هیچ یک از این که مطابق این فرمول اموال مردم بیگناه به ناحق از انان گرفته می شود اهمیتی نمی دهند و اصلا هیچ یک راجع به کیفر سنگین اخروی برای کسانی که باعث فساد روی زمین می شوند و اموال مسلمانان بیگناه را به تاراج می برند اعتقادی ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۹ مهر ۱۳۹۶
عالی تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۹ مهر ۱۳۹۶
عالی
آخرین اخبار