به مناسبت محرم حسینی و هفته جهانی کودک

کودکان بدسرپرست و بی سرپرست کاشان عاشورایی می‌شوند

طرح فرهنگ مذهبی «قصه های کودکانه حسینی» برای کودکان بدسرپرست و بی سرپرست کاشانی عاشورایی به مناسبت همزمانی محرم حسینی و هفته جهانی کودک برگزارمی‌شود.

مدیر روابط عمومی فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: این طرح فرهنگ مذهبی ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 20 مهرماه جاری در نمازخانه کمیته امداد امام خمینی(ره) ویژه کودکان بدسرپرست و بی سرپرست زیر پوشش این کمیته برگزار می شود.

رضا گلسرخی، افزود: بیان«قصه های کودکانه حسینی» با محتوای عاشورایی درراستای آشنایی این کودکان با مفاهیم و آموزه های ناب قیام سالار شهیدان به زبان جذاب و مبتنی بر داستان کودکانه اجرا می شود.

وی افزود: ‌نقاشی کودکان، ساخت کاردستی، اجرای مسابقه و اهدای هدایا به شرکت‌کنندگان علاوه بر قصه گویی از دیگر برنامه های این ویژه برنامه است.

به گفته وی، اداره «شهر سالم» از مجموعه های  مدیریت خدمات و مشارکت های اجتماعی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برنامه های مختلفی را در حوزه کودکان و فرزندان خانواده های آسیب پذیر در طول سال به فراخور ایام و مناسبت ها بر اساس رویکرد حمایتی و آموزشی برگزار می کند که این طرح قصه خوانی یکی از برنامه ها است.

 

انتهای پیام/م

 

نغمه قصه های عاشورایی در گوش کودکان کاشانی زمزمه می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.