اصفهان؛

برگزاری دیدار و نشست با نویسندگان حوزه کودک در اصفهان

ویژه برنامه دیدار با نویسندگان حوزه کودک و نوجوان به همراه جمعی از اعضای منتخب استان دیدار دارند که به نقد و بررسی ادبیات کودک برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با اشاره به روز ادبیات کودک اظهار داشت: ویژه برنامه دیدار با نویسندگان حوزه کودک و نوجوان به همراه جمعی از اعضای منتخب استان دیدار دارند که به نقد و بررسی ادبیات کودک می‌پردازند.

مهدی قربانی افزود: یکی از نویسندگان حسن احمدی از مولفان کتاب کودکان  است که این دیدار در انجمن ادبی در مرکز شماره 2  کانون حضور پیدا می‌کند.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: در مورد نشر کتاب از سوی کانون استان‌ها نه در تولید و تدوین و تالیف کتاب و نه در بحث محصولات وارد نشدند و همه این‌ها در تهران متمرکز است؛ به همین دلیل آماری در این مورد در دست نیست.

وی با اشاره به کتاب و قصه خوانی ویژه کودکان بیان کرد: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های ما کتاب و کتاب‌خوانی و  قصه گویی برای کودکان است و در این مورد نیز در آبان و آذر جشنواره منطقه‌ای قصه گویی  در استان‌های همجوار شرکت کرده و آثار برگزید به جشنواره مرکزی راه پیدا می‌کنند.

کانون پرورش فکری به 4 گونه ثابت، سیار به مناطق محروم، برای کودکان معلول و بخش دیگر به صورت مکاتبه‌ای فعالیت می‌کند.

 

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.