معاون هماهنگی امور استان های ستاد اقامه نماز کشور:

استان سمنان پیشتاز در امر توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز است

برگزاری نماز در ادارات، دانشگاه ها و مدارس استان سمنان نشان از تلاش های مجاهدانه در امر ترویج فرهنگ اقامه نماز در استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مسعود دریس معاون هماهنگی امور استان های ستاد اقامه نماز کشور در دیدار با استاندار سمنان با بیان اینکه سمنان از جمله استان های پیشرو در زمینه ترویج نماز است، گفت: با توجه به تلاش های مجاهدانه و کوشش هوشمندانه ای که در استان صورت گرفت شاهد برگزاری نماز در ادارات، دانشگاه ها و مدارس هستیم و امیدواریم با تلاش های شبانه روزی شاهد توسعه و ترویج و تعمیق فرهنگ نورانی نماز در جامعه باشیم.

وی افزود: همه ساله در کشور شاهد اجرای رویداد فرهنگی بزرگ در عرصه نماز به میزبانی یکی از استان های کشورهستیم که امسال بیست و ششمین اجلاس سراسری با محوریت نماز و فضای مجازی روز ۳۰ آذر ماه به میزبانی هرمزگان در بندرعباس برگزار می‌شود.

معاون هماهنگی امور استان های ستاد اقامه نماز کشور تصریح کرد: در اجلاسیه سراسری نماز که همه ساله با پیام رهبر معظم انقلاب آغاز می شود سخنان معظم له نقشه راهی برای همه مردم خواهد بود که وضعیت نماز کشور را مشاهده و برای ارتقا آن شاخص های مورد نظر را دنبال کنند.

وی افزود: استان های مختلف کشور می توانند در ارتباط با پیش اجلاسیه های نماز به شکل استانی و شهرستانی جلساتی را برگزار کنند که ماحصل آن در اجلاس هرمزگان به سمع و نظر مردم خواهد رسید.


انتهای پیام / د


 سمنان از برترین استان ها در ترویج فرهنگ اقامه نماز است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار