افتتاح دبیرخانه شورای معتمدین پلیس در ملکشاهی

همایش معتمدین پلیس استان ایلام و همچنین افتتاحیه دبیرخانه شورای معتمدین پلیس در شهرستان ملکشاهی برگزار شد.

افتتاح دبیرخانه شورای معتمدین پلیس در ملکشاهی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ در این همایش ابتدا فرماندار شهرستان ملکشاهی ضمن عرض خیر مقدم به حضور کلیه حاضرین،هفته ناجا را خدمت همه کارکنان انتضامی استان تبریک عرض نمود.

در ادامه امام جمعه شهرستان و آقای کارزانی دبیر شورای معتمد پلیس استان ایلام نیز ضمن تبریک هفته ناجا به بیان مطالبی در خصوص اهمیت و جایگاه بزرگان و ریش سفیدان و معتمدین در حل و فصل اختلافات و کمک به برقراری امنیت در سطح جامعه اشاره نمودند.

سپس جانشین انتظامی استان نیز ضمن تبریک هفته ناجا گفت : امروز دشمن با ایجاد جنگ نرم و استفاده از فضای سایبری و مجازی به دنبال تخریب ارزشها و دامن زدن به اختلافات قومی است که معتمدین باید با آگاهی بخشی به مردم نسبت به این توطئه هوشیاری دهند.

کلانتری معاون سیاسی ،امنیتی استانداری ایلام نیز در این آیین ضمن تبریک هفته ناجا و تسلیت به مناسبت ایام محرم و در پیش بودن اربعین حسینی تاکید کرد : در آستانه اربعین حسینی مردم و مسئولان در کنار هم بایستی به بهترین شکل ممکن از زائرین استقبال کنند.

وی اظهار کرد : بزرگان وریش سفیدان دراین استان همیشه منشاء خیروبرکت وصلح وسازش بوده اندو امنیت امروز استان مرهون همکاری و مشارکت مردم با، پلیس است.

 

انتهای پیام/ه

 

برگزاری همایش معتمدین پلیس در ملکشاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.