مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی کاشان

483 مورد بازدید ایمنی در کاشان انجام شد

483 مورد، صدور دستورالعمل و تاییدایمنی ،بررسی و علت یابی حریق و اخطاریه توسط کارشناسان واحد پیشگیری سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان در نیمه نخست امسال انجام شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان، در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: 120مورد از این بازدیدهادر مراکز آموزشی، 25مورد در ساختمان های مسکونی، 21 مورد در ادارات،  19 مورد در مجموعه های تفریحی و نمایشگاه، 16مورد دراماکن تجاری و صنعتی، 11مورد درحسینیه ها وخانه های استیجاری (طرح اسکان مسافران) ، 6 مورد در رستوران ها، 2 مورد در از اقامتگاه های سنتی، 3مورد در هتل و مهمانپذیر و 2 مورد در مراکز بهداشتی درمانی انجام شد.

روح‌الله فدایی،افزود: 71 مورد نیز توسط کارشناسان در قسمت بررسی و علت یابی حریق با توجه به برخی حوادث و تاییدیه آتش سوزی و صدور گزارش علت حرایق مورد کارشناسی قرار گرفت و تاییدیه و گزارش علت حریق صادر شد.

وی تصریح‌کرد: هشت مورد از اقامتگاه های سنتی، 5 مورد هتل ها و رستوران ها، یک مورد حسینیه ها و منازل استیجاری طرح اسکان، 2مورد مجموعه های تفریحی ، نمایشگاه و تصرفات تجاری، صنعتی و درمانی 13  مورد ، ساختمان های مسکونی 26 مورد، ادارات 20 مورد و  فضای آموزشی  و فرهنگی 59 مورد هم در مراحل صدور دستورالعمل های ایمنی انجام گرفت.

به گفته وی،صدور 32 مورد تاییدیه ایمنی جهت اماکن تجاری، اقامتگاه های سنتی، هتل و رستوران ها، ساختمانهای مسکونی و همچنین ابلاغ 6 اخطاریه به مجموعه های تفریحی، مسکونی، تجاری، هتل، مهمانپذیر و اقامتگاههای سنتی از دیگر اقدامات انجام گرفته واحد پیشگیری سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان در نیمه نخست امسالبود.

فدایی در پایان جلوگیری از حوادث پیشگیری و رعایت موارد ایمنی را اصل مهم و اساسی دانست و گفت: با در نظر گرفتن و اهمیت این مهم و عملیاتی شدن آن از طریق آموزش ، فرهنگ سازی و بازدیدهای دوره ای انتظار می رودشاهد کمترین آمار حوادث و حرائق و صحت و سلامتی هموطنان و همشهریان باشیم.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار