نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

اختصاص 8 میلیارد تومان اعتبار سفر رهبری به خراسان شمالی

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی گفت: 8 میلیارد تومان اعتبار از سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی در چند روز اخیر اختصاص یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی به‌مناسبت پنجمین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به خراسان‌ شمالی در  نشست خبری اظهار داشت: زمان سفر مقام معظم رهبری به استان زمان بسیار مهم و موقعیت زمانی و استقبال با‌شکوه مردم بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود:سفر مقام معظم رهبری حرکت جهشی بسیار مثبتی در استان ایجاد کرد و 20 سال توسعه استان را  به جلو برد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی به ابعاد معنوی این سفر اشاره کرد و گفت: از بعد معنوی نیز این سفر باعث معرفی استان به دنیا شد.

وی افزود: این سفر باعث رشد کمی و کیفی حوزه‌های علمیه استان شد و تعداد طلاب به 2200 نفر رسید که رشدی 100 درصدی داشته و چندین حوزه و مدرسه علمیه ساخته شد و مدارس زیادی نیز در حوزه آموزش و پرورش احداث شد.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی تاکید کرد: باید درصدد باشیم روز 19 مهر را به نام یکی از بزرگترین روزهای استان نامگذاری کنیم.

وی ازجمله برنامه های بزرگداشت 19 مهر سالروز سفر رهبری به خراسان شمالی را حرکت مردمی از میدان بازرگانی به سمت مصلی بجنورد،سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی ،استاندار خراسان شنالی وامام جمعه بجنورد در مصلی، رژه موتوری نیروی های مسلح ،ارتش،سپاه و نیروی انتظامی از فرودگاه تا مصلی ذکر کرد

انتهای پیام/آ

سفر رهبری به استان توسعه خراسان شمالی را 20 سال جلو برد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.