اختصاص اعتبار سفر رهبری به نوسازی مدارس خراسان شمالی

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی گفت: 147 میلیارد تومان اعتبار سفر رهبری برای نوسازی مدارس استان خراسان شمالی اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز بجنورد؛ابوالقاسم بابایی مدیرکل نوسازی مدارس خراسان‌شمالی گفت: مقدمات تخصیص اعتبار به مبلغ ۴۲ میلیارد تومان دیگر برای سال ۹۶ فراهم شده که به زودی به اداره‌کل نوسازی مدارس استان خراسان شمالی ابلاغ می‌شود.

وی افزود: احداث 7 باب خوابگاه آموزشی در مناطق و مدارس شبانه روزی، احداث مدارس به ویژه در مناطق محروم، احداث فضاهای ورزشی شامل سالن‌های ورزشی دانش آموزی و سالن ورزشی استاندارد در مرکز استان، احداث مجتمع شبانه‌روزی استثنایی در مرکز استان خراسان شمالی ، شروع عملیات اردوگاه شهید چمران بجنورد و تخریب و بازسازی مدارس از مهم‌ترین برکات سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی بوده است.

بابایی اظهار کرد: نسبت مدارس تخریبی به کل مدارس کمتر از 13 درصد است که امید است با اجرایی شدن پروژه‌ها این رقم به کمتر از 10 درصد برسد.

وی تصریح کرد: احداث سالن‌های ورزشی و استخرهای آموزشی دانش آموزان در شهرستان‌ها باعث شده که شاخص خراسان‌شمالی در این خصوص از میانگین کشوری بالاتر باشد.

انتهای پیام/آ

توسعه و نوسازی مدارس با تخصیص اعتبارات سفر رهبری به خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.