رئیس اداره اوقاف ناحیه 5 شیراز خبر داد؛

رشد ۶۷ درصدی صدور سند مالکیت رقبات موقوفات درمانی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۵ شیراز از رشد ۶۷ درصدی صدور سند مالکیت رقبات موقوفات درمانی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام رسول نیک سرشت رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۵ شیراز شیراز از رشد ۶۷ درصدی صدور سند مالکیت رقبات موقوفات درمانی خبر داد و گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۲۹۲ جلد سند مالکیت اخذ شده است.

وی افزود: در ۶ ماهه نخست امسال به هزار و ۸۰۸ نفر از بیماران نیازمند کمک هزینه دارو و درمان پرداخت شده است.

حجت الاسلام رسول نیک سرشت با بیان اینکه طی شش ماه نخست امسال در زمینه تجهیز بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها نزدیک به یک میلیارد تومان وسایل و تجهیزات خریداری شده است، ادامه داد: این تجهیزات شامل ست جراحی، پلاسما فریز، ست توراکس، دستگاه نوار مغز و دستگاه oct میدان بینایی سنجی است.

وی بیان کرد: در زمینه اجرای نیت واقف و مساعدت برای خرید عینک به افراد نیازمند طی این مدت به ۷۴۴ نفر از این افراد کمک هزینه خرید مسکن به مبلغ حدود ۱۱۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۵ شیراز با اشاره به فعالیت‌های عمرانی انجام شده در موقوفه درمانی پوستچی، گفت: تعمیرات اساسی در درمانگاه پوستچی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان در دست اقدام است.

حجت الاسلام رسول نیک سرشت اظهار کرد: همچنین هزینه کفپوش درمانگاه مطهری نیز با هزینه‌ای نزدیک به ۱۳۰ میلیون تومان در دست اقدام است.

وی بیان کرد: علاوه بر آن تجهیز محل استراحتگاه همراه بیمار با هزینه‌ای نزدیک به ۳۰۰ میلیون ریال نیز در حال انجام است ضمن آنکه احداث استراحتگاه همراه بیمار شعبه ۲ و محل اسکان پزشکان در زمینی به مساحت ۴۵۰ مترمربع در دستور کار قرار گرفته است.

حجت الاسلام نیک سرشت تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ وقف و تجلیل از واقفین خیراندیش و مرحوم محمد نمازی ایجاد موزه مرحوم نمازی در محل زندگی آن زنده یاد کلید خورده است که در محل ویلای شماره یک نمازی قرار دارد و در دستور کار اوقاف ناحیه ۵ شیراز قرار گرفته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۵ شیراز گفت: مستأجرین موقوفات می‌توانند با پرداخت به موقع حقوق موقوفات اداره کل اوقاف فارس را در زمینه حل مشکلات درمانی و مالی نیازمندان در حوزه سلامت یاری کنند.
انتهای پیام/ر

صدور سند مالکیت رقبات موقوفات درمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.