شیراز؛

صدور سند‌های تک برگی واحد‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی فارس

معاون برنامه ریزی و اموراقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: سند‌های تک برگی واحد‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی فارس صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهران خاکساری معاون برنامه ریزی و اموراقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان این که اسناد تک برگ تفکیکی واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی این استان آماده است، گفت: صنعتگران می‌توانند برای دریافت اسناد خود به این شرکت مراجعه کنند.


وی افزود: این اسناد با پیگیری‌های انجام شده توسط این شرکت و پس از طی تشریفات اداری و سیرمراحل قانونی توسط اداره کل اسناد و املاک فارس صادرشده است.


وی افزود: این اسناد به صورت تک برگ برای هر واحد صنعتی صادر و جهت انتقال و ترهین سند در اختیار صاحبان صنایع قرار خواهد گرفت.


خاکساری، به مزیت‌های مهم سند‌های صادر شده واحد‌های صنعتی اشاره کرد و ادامه داد: این اسناد علاوه بر اینکه به عنوان سند مالکیت واحد‌های صنعتی محسوب می‌شود، در نظام بانکی نیز به عنوان وثیقه مورد پذیرش بانک‌ها قرار می‌گیرد و فرایند پرداخت تسهیلات به صنایع نیز شتاب می‌گیرد.


وی درباره چگونگی انتقال و ترهین این اسناد به صاحبان صنایع نیز گفت: صاحبان صنایع مستقر در شهرک‌ها ونواحی صنعتی که دارای پروانه بهره برداری و پایان کارهستند می‌توانند با مراجعه به واحد امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نسبت به اخذ اسناد اقدام کنند که پس از طی مراحل قانونی این اسناد به آن‌ها منتقل خواهد شد.
انتهای پیام/ر

صنعتگران برای دریافت اسناد تک برگی خود به شرکت شهرک های صنعتی فارس مراجعه کنند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.