ارتقاء امنیت اجتماعی با حضور اصناف و بازاریان

تعاملات بین نیروی انتظامی و اصناف در مازندران ارتقاء می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که بازاریان از اوایل انقلاب اسلامی تاکنون نقش انکار ناپذیری در پشتیبانی از انقلاب اسلامی و تامین نظم و امنیت جامعه بر عهده داشتند، گفت: در عصر حاضر نیز اصناف نقش بی بدیلی در ارتقاء امنیت اجتماعی بر عهده دارند.

وی به شعار هفته نیروی انتظامی پلیس برای امنیت، امنیت برای همه اشاره کرد و افزود: این شعار برگرفته از نگاه مقام معظم رهبری و با در نظر گرفتن شرایط زمانی به عنوان یک پشتوانه راهبردی برای یک سال تعریف شده است.

سردار میرفیضی گفت: ۱۴۰ هزار واحد صنفی در سطح استان مازندران در حال فعالیت هستند که این واحد‌ها می‌توانند در تامین امنیت استان نقش ارزنده‌ای در همکاری با نیروی انتظامی داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان مازندران امنیت را یک پیش نیاز برای همه فعالیت‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی برشمرد و افزود: امنیت باید مردمی شود چرا که افزایش مشارکت مردمی در ایجاد امنیت و کاهش آسیب‌های اجتماعی، جرایم و ناهنجاری‌ها اثرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پلیس همواره به دنبال جلب اعتماد مردم است، گفت: وجود امنیت در جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و تلاش‌های ارزنده نیرو‌های نظامی و انتظامی است.

وی مردم را سرمایه اجتماعی پلیس برشمرد و گفت: پلیس در ویترینی شیشه‌ای قرار گرفته است که مردم می‌توانند بر آن نظارت داشته باشند و در کنار آن نیز پلیس به دنبال ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی خود است.

سردار میرفیضی افزود: بازار باید توسط خود اقشار بازار اداره شود و نیروی انتظامی هم در این راستا و برای این که بازار در شان جامعه اسلامی باشد با اصناف همکاری لازم را خواهد داشت.

انتهای پیام/آ

ارتقاء امنیت اجتماعی با حضور اصناف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.