پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندارن + تصویر

نماینده ولی فقیه و استاندار مازندارن به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی پیام مشترک منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندارن و ربیع فلاح جلودار استاندار به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی پیام مشترک منتشر کردند.
در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امنیت اجتماعی، از نیاز‌های اساسی هر جامعه و زمینه ساز توسعه و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های اقتصادی، خودکفایی، سلامت و نشاط اجتماعی است و بدون شک نقش سبزقامتان جان برکف نیروی انتظامی در پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و صیانت از حریم امنیت برکسی پوشیده نخواهدبود.


همانگونه که مقام عظمای ولایت بدان اشاره داشتند "همه کار‌ها را می‌شود برای خدا انجام داد، اما در کار شما خیلی راحت می‌شود قصد قربت پیدا کرد، چون کار شما خدمت به جامعه اسلامی و نصرت اسلام است"، تعهد نیروی انتظامی در دیار علویان نیز برخواسته از هوشمندی، بصیرت و غیرت دینی مثال زدنی کارکنان خدوم آن نیرو است.


لذا، با گرامی داشت یاد و خاطره ۶۰۶ شهید نیروی انتظامی استان، جانبازان و ایثارگران سرافراز عرصه نظم و امنیت، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به تمامی فرماندهان، مسئولان و کارکنان تلاشگرآن نهاد تبریک عرض نموده، توفیقات روز افزون آنان را در راه انجام وظایف و رسالت‌های خطیرشان از ایزد منان مسئلت می‌نمائیم.


نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران
دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندارن + تصویر


انتهای پیام/ع


پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندارن به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار