کاظمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

تصویب نهایی لایحه حمایت از حقوق کودکان ظرف یک ماه آینده

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: لایحه حمایت از حقوق کودکان طی یک ماه آینده به تصویب نهایی نمایندگان مجلس شورای اسلامی می رسد.

تصویب نهایی لایحه حمایت از حقوق کودکان ظرف یک ماه آیندهمحمد کاظمی نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در حال حاضر تعداد زیادی از موارد لایحه حمایت از حقوق کودکان  بررسی و مورد تصویب واقع شده است و اندک موارد باقی مانده در انتظار بازنگری و اصلاح بوده و در نهایت طی یک ماه آینده به تصویب نهایی می رسد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر چرایی طولانی شدن تصویب لایحه حمایت از حقوق کودکان افزود: لایحه فوق به لحاظ اهمیت بسیار مهم است و کمیسیون قضایی حقوقی مجلس شورای اسلامی، به طور مستمر تلاش بر تصویب هر چه سریع‌تر آن دارد.

نایب رئیس قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به قدیمی بودن لایحه حمایت از حقوق کودکان، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به بازنگری در برخی از موارد این لایحه اقدام کرده است.

کاظمی خاطر نشان کرد: قوه قضاییه نیز نظر خود را راجع به بازنگری و اصلاح برخی از مفاد لایحه حمایت از حقوق کودکان مطرح کرده است که موارد فوق به زودی اصلاح و نتیجه آن اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: پس از اصلاح موارد مورد نظر قوه قضاییه و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، جمع‌بندی نهایی لایحه حمایت از حقوق کودکان انجام می‌شود و مجددا در صحن علنی مجلس مطرح شده و به احتمال قوی در آن جلسه، تصویب خواهد شد.

انتهای پیام/

طی یک ماه آینده لایحه حمایت از حقوق کودکان تصویب می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار