آموزش و پرورش نقش مهمی در قدرت بازدارندگی کشور دارد

فرمانده انتظامی استان گفت: قدرت بازدارندگی کشور از محیط های آموزشی نشأت گرفته و نقش آموزش و پرورش در این زمینه انکارناپذیر است.

آموزش و پرورش نقش مهمی در قدرت بازدارندگی کشور داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان در مراسم ویژه هفته نیروی انتظامی که در دبیرستان علامه حلی همدان برگزار شد، با اشاره به توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی گفت: رهبری امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بعلاوه ایثارگری‌ها و فداکاری های ملت باعث شده تا انقلاب اسلامی همچنان مسیر خو را دنبال نماید.

 وی افزود: اگر امروز در برابر هجمه ها قرار گرفته ایم، بخاطر این است که جمهوری اسلامی در مولفه های قدرت در سطح بین المللی دست بالایی دارد.

 فرمانده انتظامی استان قدرت بازدارندگی را برای کشور بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: نقش آموزش و پرورش در این زمینه انکارناپذیر است.

  سردار کامرانی صالح  تصریح کرد: امروز قدرت بازدارندگی ما از محیط های آموزشی نشأت گرفته است .

 وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و آموزش در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و حوزه فضای مجازی، گفت: نیروی انتظامی تلاش می کند از ظرفیت های آموزش و پرورش در این زمینه استفاده نماید.

انتهای پیام/ ش

نقش آموزش و پرورش در قدرت بازدارندگی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار