درخواست کمک از تشکل های زیست محیطی در ایام اربعین

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام گفت:تشکل های زیست محیطی در ایام اربعین مسئولان اجرایی را کمک کنند.

درخواست کمک از تشکل های زیست محیطی در ایام اربعین

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛حشمت الله عسگری اظهار کرد: حجم تردد زائران در ایام منتهی به اربعین حسینی و پس از بازگشت زائران به حدی است که نمی توان تنها با امکانات دستگاه های اجرایی خدمات رسانی مطلوبی لبه آنها ارائه داد.

 

وی افزود: یکی از مشکلات سال های گذشته در مرز مهران به دلیل اینکه پرتردد ترین مرز بوده است جمع شدن حجم بسیار زیادی از زباله ها و اقلام مصرفی زائران بود که چهره شهر و مسیرهای ارتباطی را نازیبا کرده بود.

 

معاون استانداری ایلام از تشکل های زیست محیبطی استان که همواره و در فصول مختلف در راستای صیانت از منابع و عرصه های طبیعی فعال بوده اند خواست در این ایام نیز به کمک مسئولان بیایند تا با سرعت بیشتری بتوان اقلام مصرفی را ا سطح شهر جمع اوری کرد.

 

وی با اشاره به حضور موکب های فراوان در سال های گذشته بر لزوم ساماندهی این مراکز در سال جاری تاکید کرد و گفت: امسال باید تنها موکب هایی اجازه فعالیت داشته باشند که شناسنامه دار باشند.

 

وی، همکاری لازم در زمینه تامین سلامت و بهداشت، اسکان، پذیرایی، تامین غذا، جابجایی و ارائه خدمات مطلوب به این افراد که به شوق زیارت عتبات عالیات از استان راهی کربلا می شوند از مهمترین موارد خدمتگزاری به زائران حسینی در استان ایلام نام برد.

 

انتهای پیام/ع

تشکل های زیست محیطی در ایام اربعین مسئولین را کمک کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.