آدم‌ربایان شهریار در بشاریات دستگیر شدند

سه نفر که در شهر شهریار آدم ربایی کرده بوند در بخش بشاریات شهرستان آبیک دستگیر شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ محمد گشتاسبی رئیس حوزه قضایی بخش بشاریات گفت: بیست و دوم شهریور دو تبعه افغانستان یک فرد ۱۷ ساله از هم وطنان خود که با آن‌ها همکارهم بوده است را به بهانه دریافت وجه نقد حاصل از کار خود به مکانی دیگر می‌برند و با همکاری یک راننده ایرانی وی را می‌دزدند.

گشتاسبی گفت: آدم ربایان با بستن دست و پای فرد ربوده شده وی را به داخل صندوق عقب می‌اندازند و به سمت هشتگرد حرکت کردند.

وی با بیان اینکه آدم‌ربایان برنامه‌ای برای حضور در بخش بشاریات نداشتند، اضافه کرد: راننده ایرانی زمانی که از شهریار به سمت هشتگرد حرکت می‌کند، مسیر را گم کرده و به همراه آدم‌ربایان سر از حوزه بخش بشاریات درمی‌آورد.

گشتاسبی گفت: هنگام ورود آدم‌ربایان به شهر خاکعلی و پرسیدن آدرس، فرد ربوده شده در صندوق عقب خودرو دست و پای خود را باز و فرار کرد.

رئیس حوزه قضایی بخش بشاریات گفت: این فرد پس از فرار با مراجعه به سه مکان عمومی اعلام کرد که وی را دزدیده‌اند و نیاز به کمک دارد.

وی اضافه کرد: در این فاصله آدم‌ربایان تصمیم می‌گیرند به کلانتری مراجعه کنند که راننده ایرانی به همراه دو تبعه افغانستان وارد کلانتری شده و موضوع را به نحو دیگری جلوه می‌دهد.

رئیس حوزه قضایی بخش بشاریات افزود: راننده اذعان کرد یک کارگاه پلاستیک‌سازی دارد واز آن سرقت شده و برای در جریان بودن پلیس، به کلانتری مراجعه کرده است.

گشتاسبی ادامه داد: پلیس که متوجه می‌شود پلاستیک‌سازی در حوزه بخش بشاریات وجود ندارد به آدم‌ربایان مشکوک می‌شود که در همین هنگام فرد ربوده شده از راه می‌رسد و با مشاهده آدم‌ربایان، ماجرا را توضیح می‌دهد.

وی اضافه کرد: آدم‌ربایان افغانستانی پس از بازجویی اعتراف کردند که قصد داشتند با تهیه فیلم از ربودن فرد افغانی و ارسال به بستگانش در تهران، مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال باج بگیرند.

به گفته گشتاسبی این افراد فیلم چند ثانیه‌ای از بستن دست و پای فرد ربوده شده را از طریق فضای مجازی برای بستگانش ارسال کرده بودند.

رئیس حوزه قضایی بخش بشاریات گفت: پرونده متهمان پس از انجام تحقیقات و تفهیم اتهام برای رسیدگی و صدور حکم به دادسرای شهریار ارسال شد.

رئیس حوزه قضایی بخش بشاریات، مجازات جرم آدم‌ربایی را بین پنج تا ۱۵ سال حبس بیان کرد.

انتهای پیام/

 

دستگیری آدم ربایان در حوزه بخش بشاریات 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.