قرار گرفتن 8 هزاردانش آموز ریگانی تحت پوشش طرح وارنیش فلوراید

مدیر آموزش و پرورش ریگان گفت: 8000 دانش‌آموز برای دریافت خدمات دندانپزشکی، تحت پوشش طرح وارنیش فلوراید تراپی دندان، قرار می گیرند.

قرار گرفتن 8 هزاردانش آموز ریگانی تحت پوشش طرح وارنیش فلورایدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ احمد رحیمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان گفت:  بیش از 8000 دانش‌آموز مدارس ابتدایی و پایه اول متوسطه دوره اول برای دریافت خدمات دندانپزشکی، تحت پوشش طرح وارنیش فلوراید تراپی دندان، قرار می گیرند.

گفت: این طرح در تمام مدارس ابتدایی و پایه اول متوسطه دوره اول شهرستان با هدف ارتقای بهداشت دهان و دندان دانش آموزان و با حضور دو گروه از مرکز بهداشت انجام می‌شود.


وی افزود: در مدت اجرای طرح، والدین، معلمان و دانش آموزان آموزش می‌بینند و در بحث پیشگیری نیز ایجاد شناسنامه الکترونیک سلامت دهان و دندان دانش آموز هدف مهم بعدی محسوب شده و بدین ترتیب جزئیات نیازهای درمانی وی برای گرفتن تصمیم های بعدی ثبت می شود.


رحیمی تصریح کرد: این طرح با هدف جلوگیری از پوسیدگی دندان‌ها به ویژه دندان‌های دائمی اجرا می‌شود و ضمن تقویت مینای دندان‌ها منجر به کاهش 30 تا 40 درصد پوسیدگی دندان خواهد شد.


وی عنوان کرد: این طرح در قالب طرح تحول سلامت وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با همکاری مدیریت آموزش و پرورش و مدیریت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اجرا می شود.


انتهای پیام/س

 

8 هزاردانش آموز ریگانی تحت پوشش طرح وارنیش فلوراید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.