به مناسبت ۱۶ مهر روز نیروی دریایی سپاه؛

نمایشگاه تجهیزات و توانمندی های نیروی دریایی افتتاح شد

به مناسبت ۱۶ مهرماه روز نیروی دریایی سپاه، نمایشگاه تجهیزات و توانمندی های نیروی دریایی در بخش چاه‌مبارک شهرستان عسلویه افتتاح شد.

نمایشگاه تجهیزات و توانمندی های نیروی دریایی افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرمانده پایگاه دریایی انصار الحسین شهرستان دیر در حاشیه افتتاح نمایشگاه تجهیزات و توانمندی‌های نیروی دریایی گفت: شهدا حق بزرگی برگردن ما دارند و سربلندی جامعه امروز نشات گرفته از ایثار و گذشت آنان است که وظیفه ما در این شرایط حساس بصیرت افزایی و ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه است.

سرهنگ پاسدار مجید فولادی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی سپاه با دارا بودن تجهیزات پیشرفته، و نیرو‌های متخصص و جوان به یکی از قدرت‌های بزرگ منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تبدیل شده است.

نمایشگاه تجهیزات و توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران در منطقه چهارم نیروی دریایی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و همچنین شهدای خلیج فارس و نشان دادن توانمندی‌های نیروی دریایی در چاه مبارک با حضور مسئولان افتتاح شد.

رژه دریایی با عنوان نمایش اقتدار با حضور ۱۱۰ شناور تندرو با تجهیزات مختلف، لنج‌داران بومی مستقر در منطقه، فرمانداران، امامان جمعه مسئولان نظامی و انتظامی شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر، پارسیان، هرمزگان و مهر و لامرد استان فارس در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه برگزار شد.

انتهای پیام /پ

نمایشگاه تجهیزات و توانمندی های نیروی دریایی افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.