لطف اله نسب: تکرار موفقیت برادران عالمیان دور از ذهن نیست/ تاکنون دستمزدی نگرفته ام

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: برادران عالمیان توانستند عملکرد خوبی در کاپ آسیا داشته باشند و شرایطشان را تغییر دهند.

لطف الله نسب: تکرار موفقیت برادران عالمیان دور از ذهن نیست/ تاکنون دستمزدی نگرفته امجمیل لطف اله نسب سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برنامه های پیش رو ملی پوشان گفت: قرار است ملی پوشان کشورمان در آبان راهی ورد تور سوئد و چلنج کاپ اسپانیا شوند. ما در خواست حضور در این مسابقات را ارائه داده ایم و علاوه بر این خواهان حضور در چند مسابقاقه دیگرهم شده ایم.

او افزود: همچنین تیم ملی اردوی داخلی هم دارد و قرار است برای چند ماه آینده هم برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم. ما در واقع قصد داریم تا با حضور در کشور های اروپایی هم در اردو هایمان تنوع و شرایط مختلف ایجاد کنیم و هم این که بتوانم بازیکنان را به شرایط خوبی برای مسابقات جهانی آینده که به میزبانی سوئد برگزار می شود برسانیم.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان درباره نحوه انتخابی بازیکنان بیان داشت:  نفر نخست  رنکینگ ایرانی مستقیم به تیم ملی راه پیدا می کند و در ادامه 10 نفر بعدی این رنکینگ همراه با 2 بازیکن مد نظر بنده در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت می کنند تا نفرات برتر بتوانند در تیم ملی حاضر شوند.

لطف اله نسب درباره شرایط برادران عالمیان و درخشش آن ها در هند گفت: نوشاد توانست عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و اگر کمی حواس جمع تر بازی می کرد می توانست بازی ها و گیم های بیشتری را ببرد . او حتی در یک بازی با نماینده کره جنوبی در امتیاز 10 مساوی شد و سپس شکست خورد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان افزود: نیما هم بازی های بسیار خوبی انجام داد و توانست حریفان زیادی با مشکل مواجه کند او موفق شد نماینده هند را شکست دهد و به پیروزی بزرگی دست یابد. در مجموع معتقدم بازیکنان ما بازی های خوبی را انجام دادند و توانستند از شرایط گذشته خارج شود.

او افزود: تصور می کنم بتوانیم در مسابقات جهانی نتایج خوبی کسب کنیم زیرا انجام بازی ها خوب از برادران عالمیان دور از ذهن نیست و ما امیدواریم که بتوانیم به همین روند خوب ادامه دهیم.

جمیل لطف اله نسب در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا دستمزدی بابت هدایت تیم ملی گرفته اید یا خیر گفت: من تاکنون دست مزدی نخواستم و حاضر نشده ام دریافتی داشته باشم  اما تصور می کنم دیگر مربیان دریافتی هایی داشته اند.

انتهای پیام /

اظهارات سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار