رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن

پرداخت افزون بر 4 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانک صنعت و معدن به واحدهای صنعتی

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: بیش از 4 هزار و 800 میلیارد تومان تسهیلات با ایجاد 6750 اشتغالزایی مستقیم در 6ماه نخست امسال به واحدهای صنعتی و تولیدی کشور پرداخت شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اشرف افخمی،  دیشب در حاشیه گردهمایی مدیران بانک صنعت و معدن سراسر کشور در کاشان در گفت و گو باخبرنگاران گفت: یک هزار و 50 میلیارد تومان از این تسهیلات در اختیار 900 واحد صنعتی کوچک و متوسط قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از اعتبارها از محل صندوق توسعه ملی تامین شده است افزود: پرداخت این تسهیلات با تجهیز منابع نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 10 درصد رشد داشته که  در نیمه دوم سال نیز رو به افزایش خواهد بود.

به‌گفته‌وی، این بانک 1.5 (یک و نیم) میلیارد دلار ظرف  سه سال گذشته در نیروگاه های گازی کشور سرمایه گذاری کرده که تاکنون افزون بر 3 هزار مگاوات آن به شبکه برق کشور متصل شده است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن، انعقاد قرارداد فاینانس قطار سریع السیر تهران – مشهد با سرمایه گذاری 1.5 (یک و نیم) میلیارد دلار را خبر داد و گفت: اجرای این طرح موجب کاهش زمان سفر و صرفه جویی در وقت می شود.

افخمی، احداث دو نیروگاه خورشیدی مگاواتی 10 با سرمایه گذاری 14 میلیون دلاری منابع مالی این بانک را یادآورشد و گفت:تصریح کرد: با تامین مالی 330 میلیون یورویی بانک صنعت و معدن و همکاری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز تاکنون 9 فروند هواپیما از ایرباس و شرکت ART که زیرمجموعه ایرباس است، وارد کشور شده است .

شایان ذکر است:بانک صنعت و معدن به عنوان بانک توسعه ای در زمینه زیرساختهای کشور هم اکنون با بیش از 60 شعبه در سراسر ایران فعالیت دارد که سه شعبه آن در استان اصفهان است.

 

انتهای پیام/م

 

گردهمایی مدیران بانک صنعت و معدن سراسر کشور در کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.