امام جمعه گلپایگان:

تشکیل اقلیم جدید در کردستان به دلیل ترس از قدرت ایران است

امام جمعه گلپایگان گفت: دشمنان با توطئه‌ به دنبال تشکیل اقلیم جدید در کردستان عراق هستند و این به دلیل ضعف ما نیست بلکه به دلیل ترس از قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام محمدعلاء الدینی  امروز در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و نظامی گلپایگان با تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهارداشت: ایام محرم متعلق به امام حسین(ع) و یاران باوفایش است که حماسه وعرفان این بزرگواران در سراسر گیتی طنین انداز شد.

وی با بیان اینکه در کشوری زندگی می‌کنیم که حاکمیت آن را  ولایت فقیه برعهده دارد، افزود: امروز در کشور فرماندهی کل نیروهای مسلح برعهده رزمنده توانا و جانبازی که دشمنان در برهه‌های مختلف برای ترور و حتی نابودی حاکمیت آن نقشه‌های فراوان می‌کشند.

امام جمعه گلپایگان افزود: به برکت امام راحل(ره) و شهدا فقیهی عادل و توانا فرماندهی کل قوا نیروهای مسلح  را برعهده دارد اما در برخی کشورهای دیگر فرمانده نیروهای مسلح و حاکمیت آنان تنها پیرو هوای نفس و قدرت طلبی است.

وی با بیان ما امروز شرایط ما در کشور شعب ابی‌طالب نیست بلکه بدر و خیبر است، گفت: دشمنان با توطئه‌ به دنبال تشکیل اقلیم جدید در کردستان عراق هستند و این به دلیل ضعف ما نیست بلکه به دلیل ترس از قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

علاءالدینی با بیان اینکه نتانیاهو و ترامپ برای براندازی نظام بدل‌سازی و نقشه‌ می‌کشند زیرا به جایگاه و عظمت ایران اسلامی که از برکت امام حسین(ع) است و در سراسر جهان کشورهای جهان در حال دیکته شدن است پی بردند، افزود: امروز الگوی نیروهای مسلح ما برگرفته از نیروهای سپاه امام حسین(ع) در سال 61 هجری است.

وی گفت: نیروهای مسلح کشور ما در 8 سال دفاع مقدس و امروز در تأمین امنیت داخل کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

امام جمعه گلپایگان خاطرنشان کرد: امروز دشمنان انقلاب به دنبال بر هم زدن امنیت اجتماعی، خانوادگی و نظام مقدس جمهوری هستند زیرا کشور ما منادی وحدت است و همین اتحاد، هم فکری و وحدت بین شیعه و سنی، قبایل مختلف و نیروهای مسلح کشور خنثی کننده توطئه‌های دشمنان خواهد بود.

وی با قدردانی از حوزه‌های مختلف نیروی انتظامی در شهرستان، بیان داشت: امروز با گسترش فضای مجازی پلیس فتا پیشرو و پیش قراول است.

علاء الدینی بیان کرد: درسال جاری نیروهای انتظامی و نظامی ما توطئه‌های دشمنان را در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام (ره) خنثی و منهدم کردند.

وی تأکید کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای بر طرف شدن نقص چارت سازمانی است که به دلیل کمبود امکانات جوابگو نیاز امروز جامعه نیست زیرا در گذشته مسکن مهر و سد عظیم کوچری وجود نداشت و باید برای ورود گردشگران در شهرستان همه امکانات برای تأمین بیشتر امنیت فراهم شود.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی گلپایگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار