برگزاری شب شعر با حضور شاعران مطرح استان کرمانشاه

اختتامیه برنامه شب شعر زمزمه عاشورایی با حضور شاعران مطرح استان در محوطه شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  اساتید شعر و ادب استان  استان کرمانشاه همچون فرشید یوسفی، همت علی اکرادی، امین شیرزادی، حسین احمدی محبوب  در این مراسم حضور داشتند، اشعاری زیبا در قالب های مختلف شعری در وصف ائمه اطهار علی الخصوص حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان قرائت شد.


مهدی عبدالمالکی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه بستر سازی برای برنامه های فرهنگی را از رسالت های این سازمان جدید التاسیس برشمرد و گفت: یکی از بسترهایی اصلی رشد فرهنگ در هر جامعه توجه به بزرگان و نخبگان فرهنگی آن است و ما نیز در شهرداری به دنبال بستر سازی و تسهیل گری برای به میدان آمدن و فعالیت اهالی فرهنگ کرمانشاه هستیم.

وی گفت: بدون نقش آفرینی صاحبان فرهنگ، توسعه فرهنگی رقم نخواهد خورد و تمام تلاش ما ایجاد شرایطی برای فعالیت هر چه پرشور تر نخبگان و فعالین فرهنگی در عرضه های مختلف است.

در این مراسم همچنین از حجت‌الاسلام مهدی عبدی، استاد فرشید یوسفی، استاد امین شیرزادی، استاد همت علی اکرادی، استاد حسین احمدی محبوب و  امیر غلامی ،علی بقایی، پوریا منصوری، علی اسدی، مریم قاسم پور با اهداء جوایز و لوح تقدیر شد.

 

انتهای پیام/ز

برگزاری شعر زمزمه عاشورایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.