برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مازندران + تصاویر

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مازندران همزمان با دومین روز هفته ناجا در ستاد نیروی انتظامی مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح مازندران صبح امروز همزمان با دومین روز هفته نیروی انتظامی که به پلیس، اقتدار، کارآمدی و حرفه‌ ای گرایی نام گرفته است، در ستاد نیروی انتظامی مازندران با حضور همه یگان‌های نظامی، انتظامی، بسیجی، سپاهی و ارتشی استان برگزار شد.

ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در این صبحگاه مشترک گفت: امنیت مثال زدنی امروز در داخل و مرز‌های کشور، مرهون خدمات و رشادت‌ های نیرو‌های مسلح ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه مازندران از استان‌های با شاخص امنیتی مطلوب در کشور است، افزود: آسیب‌ های اجتماعی در استان هر روز روند کاهشی به خود گرفته و به سمت و سوی استان عاری از معضل اجتماعی هدایت می‌شویم.

استاندار مازندران با بیان اینکه تاکتیک و رزم نیرو‌های مسلح مازندران نسبت به کشور مثال زدنی است، گفت: نقش نیرو‌های مسلح مازندران در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و عرصه کنونی بسیار ارزشمند بوده است.

فلاح با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی باید به پاسداشت ارزش‌ها و معرفی رشادت‌ های سبزپوشان این نیروی مقتدر اختصاص یابد، افزود: مازندران به دلیل دارا بودن مرز آبی مشترک، زمینی و هوایی، دارای شاخص‌ های امنیتی است.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران نیز با تقدیر از حضور استاندار و اعضای شورای تامین استان در مراسم هفته ناجا، گفت: بیش از ۱۳۰ عنوان برنامه شاخص همزمان با هفته ناجا در مازندران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح استان در خدمت حفظ امنیت و آرامش جامعه است، افزود: مازندران به دلیل گردشگرپذیر باید از حمایت‌های بیشتر مسئولان ملی در شاخص‌ های مختلف برای رشد و توسعه بهره‌مند شود.

در پایان مراسم، نیرو‌های مستقر در میدان از مقابل تمثال امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدای گرانقدر و مسئولان استانی رژه رفتند.

 

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مازندران + تصاویر

 

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مازندران + تصاویر

 

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مازندران + تصاویر

 

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مازندران + تصاویر

انتهای پیام/ م

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح مازندران در دومین روز هفته ناجا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.