فرماندار بروجرد :

نهایی شدن مجوز اجرای طرح منطقه ویژه اقتصادی بروجرد

فرماندار بروجرد گفت: مجوز اجرای طرح منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بروجرد به‌زودی و با موافقت مدیر مناطق ویژه اقتصادی کشور نهایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  علی کورانی فر، فرماندار بروجرد، با تشریح آخرین وضعیت پیگیری‌های انجام‌شده در زمینهٔ احداث منطقه ویژه اقتصادی بروجرد اظهار داشت: با حضور آهنگران مدیر مناطق ویژه اقتصادی شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه کشور و هیئت کارشناسان همراه وی جلسه‌ای برای بررسی این موضوع در فرمانداری بروجرد برگزار شد.

وی افزود: مدیر مناطق ویژه اقتصادی کشور پس از بازدید میدانی از منطقه ویژه اقتصادی بروجرد و ارزیابی ظرفیت‌های موجود از نزدیک در جریان اقدامات انجام‌شده برای واگذاری مجوز‌های لازم به شرکت آباد راهان پارس قرار گرفت و سؤالات و ابهامات خود در این خصوص را مطرح کرد.

فرماندار بروجرد عنوان کرد: در این جلسه مقرر شد به‌منظور صدور مجوز نهایی و واگذاری این مجوز از شرکت یاوران سحر مجری قبلی به شرکت آباد راهان پارس مجری فعلی اقدامات لازم در تهران صورت پذیرد تا مقدمات اجرای این طرح ظرف ۶ هفته دیگر به سرانجام برسد.

وی با اشاره به نظر مثبت مدیر مناطق ویژه اقتصادی کشور پس از بازدید از این منطقه بیان کرد: قرار است این موضوع در جلسه‌ای در تهران با حضور ۱۵ نفر از وزارتخانه‌های مختلف که عضو آن کارگروه هستند مطرح‌شده تا موافقت‌های لازم برای شروع به کار و واگذاری مجوز انجام شود.

کورانی فر با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب شرکت آباد راهان پارس مجری فعلی منطقه ویژه اقتصادی بروجرد برای اجرای این پروژه یادآور شد: این شرکت با دارا بودن ۱۳ هزار نفر پرسنل در سراسر کشور و در اختیار داشتن تمامی تجهیزات لازم برای ساخت‌وساز، راه‌سازی، ابنیه و فرودگاه سازی شرکتی توانمند و دارای تمکن مالی برای اجرای این پروژه است.

وی ابراز امیدواری کرد که با اتمام مراحل واگذاری مجوز‌های این طرح به شرکت یادشده عملیات اجرایی طرح منطقه ویژه بروجرد ظرف ماه‌های آینده آغاز شود.

انتهای پیام/د

مجوز اجرای پروژه منطقه ویژه اقتصادی بروجرد نهایی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.