نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس:

توزیع ۱۴۸ میلیون تومان اعتبار بین هیئت‌های ورزشی لرستان

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس گفت: ۱۴۸ میلیون تومان اعتبار بین هیئت‌های ورزشی لرستان توزیع می‌شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی از توزیع ۱۴۸ میلیون تومان اعتبار بین هیئت‌های ورزشی لرستان خبر داد.

محمد بیرانوندی در حاشیه جلسه هم اندیشی هیئت‌های ورزشی استان لرستان با بیان اینکه در این جلسه توانایی ها، پتانسیل ها، مشکلات و موانع هیئت‌های ورزشی مطرح شد گفت: در این راستا لرستان با توجه به تاریخچه ورزش در آن و همچنین گفته‌های هیئت‌های ورزشی از نظر استعداد‌های ورزشی استان پرپتانسیلی است.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه زیرساخت‌های ورزشی در استان مطلوب نیست گفت: در این زمینه با تلاش‌های صورت گرفته تلاش خواهیم کرد در تکمیل و بهینه سازی این زیرساخت‌های ورزشی اقدام کنیم.

بیرانوند بیان داشت: در این راستا برای ارتقای زیرساخت‌های ورزشی از طریق وزارت خانه‌ها مطالبات پیگیری‌های لازم را خواهیم کرد.

وی با اشاره اعتبارات اختصاص یافته برای حوزه ورزش لرستان با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته گفت: در این راستا ۱۴۸ میلیون تومان از طریق وزارتخانه جذب شده که مقرر شده بین هیئت‌های ورزشی توزیع شود.

انتهای پیام/د

 اعتبار مالی بین هیئت‌های ورزشی لرستان توزیع می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.