به مناسبت سالروز شهادت حضرت قاسم بن حسن(ع)؛

همایش «احلی من العسل» در لرستان برگزار شد+تصاویر

همایش «احلی من العسل» با همکاری آموزش‌وپرورش لرستان و سازمان تبلیغات اسلامی لرستان در حسینیه عاشقان ثارالله خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ به مناسبت سالروز شهادت حضرت قاسم بن حسن(ع) همایش «احلی من العسل» با همکاری آموزش‌وپرورش لرستان و سازمان تبلیغات اسلامی لرستان در حسینیه عاشقان ثارالله خرم‌آباد برگزار شد.

 همایش

خدا نظر دریکوند،مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در این همایش گفت: در زیارت عاشورا دعا می کنیم که خدایا زندگی و مرگ ما را مانند حضرت محمد(ص) و آل او قرار بده و آن روزی که ما را در قیامت حاضر می کنی شفاعت حسین (ع) را نصیبمان کن.

وی با اشاره به هجمه های دشمنان بیان داشت: امروز دشمنان کشور و تشیع بیش از موضع نظامی ما را از لحاظ فرهنگی و اقتصادی تحت فشار می گذارند هر چند نشان داده ایم اگر جنگی را تحمیل کنند از جان خود می گذریم.

مدیرکل آموزش پرورش لرستان تاکید کرد: ما باید دفاع از دین، کشور و آرمانهای انقلاب اسلامی را سرلوحه کارمان قرار دهیم و نگذاریم فضای مجازی و رسانه ای هویتمان را بگیرند، خادمان کشورمان را بشناسیم و با وحدت و انسجام و برادری شاهد سربلندی و عزت کشورمان باشیم.

دریکوند ادامه داد: امروز بهترین کار برای شما دانش آموزان این است که به درس، ورزش و ایمانتان برسید تا در آینده بتوانید انسان های مثبتی در جامعه باشید.

وی گفت: ما باید ادامه دهنده راه امام حسین (ع) باشیم و همانند پیامبر اسلام(ص) اهل بیت(ع)زندگی کنیم

همایش

همایش

همایش

همایش

همایش

همایش

همایش

 انتهای پیام/ د

دشمنان ما اگر جنگی را تحمیل کنند از جان خود می گذریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.