رئیس اداره اوقاف شهرستان اقلید خبر داد؛

پایان عملیات عمرانی امام زاده سیدمحمد(ع)

عملیات عمرانی و مرمت آستان مقدس امام زاده سیدمحمد (ع) کافتر به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کاظم شهریاری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اقلید با بیان اینکه عملیات عمرانی و مرمت امام زاده سیدمحمد (ع) در راستای اجرای طرح مودت صورت گرفت، گفت: عملیات مرمت و تعمیر این آستان مقدس در خصوص ارائه تجهیزات، سیمان کاری، احداث سقف امام زاده و ساخت سرویس بهداشتی با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه عملیات تعمیر و مرمت امامزاده نیز شامل سنگ، سیمان کاری، گچ کاری و کاشی کاری به مساحت ۱۶ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۰ میلیون ریال به اتمام رسیده است، افزود: در جوار آستان مقدس امام زاده سیدمحمد (ع) شهربازی به مساحت ۶۰۰ مترمربع با امکانات مناسب ویژه کودکان و نوجوانان با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال دایر شده است.

شهریاری از عملیات احداث موتورخانه و محوطه سازی این آستان مقدس با هزینه‌ای بالغ بر ۳۱۰ میلیون ریال خبر داد و اظهار داشت: تجهیز و تعمیر زائرسرای امام زاده سیدمحمد (ع) به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال و عملیات آجرکاری سالن حرم این آستان مقدس با زیربنای ۸۰۰ مترمربع و با هزینه ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار از دیگر اقدامات عملیاتی تعمیر و مرمت این آستان مقدس است.

امامزاده سید محمد (ع) از نوادگان حضرت ابوالفضل (ع) و یکی از شاخص‌ترین امامزادگان شهرستان اقلید است که در فاصله ۷۹ کیلومتری شهر اقلید قرار دارد.
انتهای پیام/ر

اتمام مرمت آستان امام زاده سیدمحمد (ع) کافتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار