با تصویب اداره راه وشهرسازی؛

بافت ناکارآمدشهری رفسنجان سامان دهی می شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان از آغاز عملیات اجرایی ۵ پروژه عمرانی و بهسازی شهری در بافت فرسوده شهرهای کرمان، رفسنجان و سیرجان خبر داد.

بافت ناکارآمدشهری رفسنجان سامان دهی می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،دکتر محمد مهدی بلوردی مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان کرمان گفت : ۲۰۹ هزار نفر از مردم شهر کرمان در بافت ناکارآمد ساکن هستند و ۲۵ سکونتگاه غیررسمی در شهرهای کرمان ، رفسنجان و سیرجان وجود دارد که ۱۲۹ هزار نفر جمعیت در این سکونتگاه‌ها زندگی می‌کنند.

وی افزود : عملیات اصلاح روشنایی معابر محله فیروزآباد کرمان با هزینه دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و نیز عملیات زیرسازی وآسفالت محله رحمت آباد رفسنجان با هزینه پنج میلیارد و ۱۵۳ میلیون ریال توسط پیمانکاران بزودی آغاز می شود .

بلوردی گفت: پروژه اول در مدت ۲ ماه و پروژه دوم در مدت۵ ماه به انجام خواهد رسید.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان افزود : همچنین عملیات دفع آبهای سطحی محله آباده سیرجان با هزینه شش میلیارد و ۵۶ میلیون ریال و نیز عملیات احداث خانه محله رحمت آباد رفسنجان و خانه محله آباده سیرجان با هزینه ده میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال ویازده میلیارد و ۱۶۳میلیون ریال توسط پیمانکاران آغاز شده و ظرف مدت یکسال به اتمام خواهند رسید.

انتهای پیام/ح

25سکونتگاه غیررسمی در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار